Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

S50b30 har ca 3,5 bar også. Hva s50b32 og div m5'er har vet jeg ikke sikkert

Ok,fikk opplyst det av en som skal ha "greie" på det, mulig det er 3,2 som har 5 bar!?. Uansett så viser det seg på andre som har gjort lignende ting med sine 328´er og fått justert opp bensintrykket at effekten har økt en del :wink:

Da er det nok 3.2l i såfall. Jeg har kjørt måling på to 3,0 litere med 3,5 bar som resultat.

Spennende prosjekt du driver med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det nok 3.2l i såfall. Jeg har kjørt måling på to 3,0 litere med 3,5 bar som resultat.

Spennende prosjekt du driver med:)

Har fått bekreftet at det er 3,2l som har ca. 5 bar i trykk.

Alle andre BMW seksere inkl. M3 3,0 har ca. 3,5bar som du sier :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merket du forandringen på reimhjulene? Rart de var tyngre egentlig.. Men mere vekt som rotererer gir mere kraft da,de det som positivt:)

Bedre respons :)

Er en del firmaer som reklamerer med såkalte lightweight pullies, men UUC som jeg kjøpte ifra sa ifra at de ikke mente vekta var avgjørende(de hevdet heller ikke at de skulle være lettere),men at derimot overdimmen på reimhjulene som tar bort noe av belastningen på motoren var målet med disse reimhjulene. Samtidig vil jeg tro at disse alu.reimhjulene tåler litt mer enn de orginale bakkelitt reimhjulene når de blir utsatt for litt mer stress enn normalt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse Us M3 kammene,hva er forskjellen på de kontra M50 B25?

Lurer også på om noen har data på M52 vs. M50 kammer.

Har selv en M50 motor som jeg har "stroket" ved hjelp av en M52 veiv bl.a.

Har ikke benket den,men den virker sterk. Lurer på om disse Us M3 kammene kunne vært noe for min motor..?

Ikke det...

Har også hørt at man kan bruke innsugkammen på utblås i kombinasjon med trimkamm.

Innsug har durasjon på 240 og løft på 9,7mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse Us M3 kammene,hva er forskjellen på de kontra M50 B25?

Lurer også på om noen har data på M52 vs. M50 kammer.

Har selv en M50 motor som jeg har "stroket" ved hjelp av en M52 veiv bl.a.

Har ikke benket den,men den virker sterk. Lurer på om disse Us M3 kammene kunne vært noe for min motor..?

Ikke det...

Har også hørt at man kan bruke innsugkammen på utblås i kombinasjon med trimkamm.

Innsug har durasjon på 240 og løft på 9,7mm.

Det kan ikke jeg svare på, men kan i alle fall si at jeg har fått tak i M3 US 3,2l kammer og disse kan IKKE monteres i en M50 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En liten oppdatering for de som måtte følge med :wink: Ting tar tid, så jeg må ta det litt over langen.

Men nå er Eibach stabstag kittet ankommet :D Litt nye ting er handlet inn :)

Brukt mastersylinder og bremsekraft forsterker fra M3 E36 er handlet inn etter et mindre broblem på BMWCCN-treffet på Våler hvor jeg trykte bremsepedalen rett i gulvet på dag 2 :shock::evil:

Et brukt M3 bag.lokk med original M3 spoiler er innkjøpt. Er veldig usikker på om jeg skal ha spoileren på eller ikke.Var veldig imot spoilere før,men har begynt å like orginal spoilerne bedre og bedre + at det er jo fordel ved banekjøring. Kom gjerne med innspill anng. spoiler eller ikke.

PS:bilder av delene kommer de nærmeste dagene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av Eibach stabstag kittet, ser kanskje ikke så krafting ut. Men det er en nesten 0,5cm tykkere enn det originale stab.staget og er TUNGT. Skal prøve å få tatt et bilde sammen med de originale under montering, så forskjellen kan sees bedre.

eibachstabstagkitot9.jpg

Følg med, her kommer det til å skje ting utover høsten/vinteren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...