Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel gratulere på forskudd med unge, og kondulere med at det ikke blir noen kompressor i bilen :wink:

Fristende bil å kjøpe hvertfall :D

Takk x 2 :)

Ja,trenger ikke du en ny en :wink: Kan jo kjøpe bilen og få med kompressorkittet på kjøpet \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en ny en, men din var litt dyr hehe Og med kompressor så blir det jo ikke akkurat billig, men noe vanvittig goy hvertfall! Lykke til med mulig salg uansett. Jeg er nok ikke noen potensiell kjøper med mindre du ordner en "special price for you my friend" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 3 years later...

Hei.. var en veldig gammel tråd å vekke det her:) Men driver på med samme greia så hadde et par spørsmål :)

Har m52b28 med m50 innsug, asc delete, k&n filter, og ecu tilpasset dette, å ser at du monterte justerbar BTR, tenkte å gjøre det samme for hadde oppe pluggen nå å ser den går for magert sån den er.. Hva oppnådde du med å justere opp trykket å hva justerte du til? jeg tenkte en ca 3.8 på min :) Når jeg får s52 kammer i hus, vil jeg lande på ca 250hk ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. var en veldig gammel tråd å vekke det her:) Men driver på med samme greia så hadde et par spørsmål :)

Har m52b28 med m50 innsug, asc delete, k&n filter, og ecu tilpasset dette, å ser at du monterte justerbar BTR, tenkte å gjøre det samme for hadde oppe pluggen nå å ser den går for magert sån den er.. Hva oppnådde du med å justere opp trykket å hva justerte du til? jeg tenkte en ca 3.8 på min :) Når jeg får s52 kammer i hus, vil jeg lande på ca 250hk ? :)

Jeg monterte aldri den BTR'en for jeg hadde bilen til bremsing/justering hos ESS å de sa at bilen fikk mer en nok bensin. Jeg var selv med å kjørte når bredbåndslambda var montert, fikk nok suppe hele tiden. Bare småjusterte den litt opp og ned via ECU program på visse områder. Husk at M3 3,0 med 286Hk ikke har høyere bensintrykk enn 328 den heller.

Jeg hadde også Supersprint grenrør,kat erstatter og bakpotte, samt at mitt M50 innsug også var portet.Gass-spjeldet ble også portet.

Da ble det målt 250Hk!

Var en engelskmann som målte sin til 270Hk, han og jeg hadde gjort de samme tingene. Bortsett fra en ting og det var at han fikk tilpasset spjeldhus fra en S50 motor, altså separat gass-spjeld pr sylinder. Men det var mye jobb og DYRT!

Er S52 kammene dine fra 3,0 eller 3,2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...