Ad|oS Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Får vel gratulere på forskudd med unge, og kondulere med at det ikke blir noen kompressor i bilen Fristende bil å kjøpe hvertfall
JE Motorsport Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Får vel gratulere på forskudd med unge, og kondulere med at det ikke blir noen kompressor i bilen Fristende bil å kjøpe hvertfall Takk x 2 Ja,trenger ikke du en ny en Kan jo kjøpe bilen og få med kompressorkittet på kjøpet \:D/
Ad|oS Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Trenger en ny en, men din var litt dyr hehe Og med kompressor så blir det jo ikke akkurat billig, men noe vanvittig goy hvertfall! Lykke til med mulig salg uansett. Jeg er nok ikke noen potensiell kjøper med mindre du ordner en "special price for you my friend"
JE Motorsport Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 hehe, ventet bare på det Du veit at det er mulig å bruke denne pressa på M5`n din
E28 TURBO Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Ville hatt presse jeg, men det effektuttaket blir altfor lavt! Og slites vel hardt disse pressene hvis du girerer dem om!
jorg1s1 Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Kanskje et dumt spm, men var de 228 hestene du bremset på bakhjulene eller i motor?
JE Motorsport Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 "Litt" gammel tråd som er "vekket" dette, bilen ble solgt i juli 2008 Bilen hadde 250 suge Hk i motor en periode før jeg solgt den. Nye eier av bilen Gurken har prosjekt-tråd om den her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=88966&highlight=
summitjohnsen Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Hei.. var en veldig gammel tråd å vekke det her:) Men driver på med samme greia så hadde et par spørsmål Har m52b28 med m50 innsug, asc delete, k&n filter, og ecu tilpasset dette, å ser at du monterte justerbar BTR, tenkte å gjøre det samme for hadde oppe pluggen nå å ser den går for magert sån den er.. Hva oppnådde du med å justere opp trykket å hva justerte du til? jeg tenkte en ca 3.8 på min Når jeg får s52 kammer i hus, vil jeg lande på ca 250hk ?
JE Motorsport Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Hei.. var en veldig gammel tråd å vekke det her:) Men driver på med samme greia så hadde et par spørsmål Har m52b28 med m50 innsug, asc delete, k&n filter, og ecu tilpasset dette, å ser at du monterte justerbar BTR, tenkte å gjøre det samme for hadde oppe pluggen nå å ser den går for magert sån den er.. Hva oppnådde du med å justere opp trykket å hva justerte du til? jeg tenkte en ca 3.8 på min Når jeg får s52 kammer i hus, vil jeg lande på ca 250hk ? Jeg monterte aldri den BTR'en for jeg hadde bilen til bremsing/justering hos ESS å de sa at bilen fikk mer en nok bensin. Jeg var selv med å kjørte når bredbåndslambda var montert, fikk nok suppe hele tiden. Bare småjusterte den litt opp og ned via ECU program på visse områder. Husk at M3 3,0 med 286Hk ikke har høyere bensintrykk enn 328 den heller. Jeg hadde også Supersprint grenrør,kat erstatter og bakpotte, samt at mitt M50 innsug også var portet.Gass-spjeldet ble også portet. Da ble det målt 250Hk! Var en engelskmann som målte sin til 270Hk, han og jeg hadde gjort de samme tingene. Bortsett fra en ting og det var at han fikk tilpasset spjeldhus fra en S50 motor, altså separat gass-spjeld pr sylinder. Men det var mye jobb og DYRT! Er S52 kammene dine fra 3,0 eller 3,2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå