Gå til innhold

E36 328 suge Hk+(presse lagt på is-SELGES)


JE Motorsport
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, valget har falt på matt-svart lakkert innsug. Med innskript hvis jeg får det til å funke :)

Desverre ikke skjedd noe særlig mer, da jeg missforsto han som lager innsuget. Det var ikke ferdig, bare klart for inspeksjon/godkjenning av meg for han skulle helsveise det og gjøre siste finishen.Er klart hvert øyeblikk nå.

Men jeg har flere problemer å løse bl.a utgangsrør i bak-kant på pressa,da jeg ikke fikk med dette av tidligere eier :(

Tidligere eier hadde løst det sånn som sees på bildet, men jeg har nok ikke så god plass i bak-kant som det ser ut som på dette bildet...

wcggm9seor16e313ds90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge til du er ferdig med bilen tror du? Du har skrudd av toppen på motoren?

Tror det desverre tar litt tid til, men håper det er fort gjort :lol:

Nope,har ikke tatt av toppen. Det siste bildet er fra bilen pressa satt på tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja..Mye spennende på gang ser jeg :) Trenger den pressa noe sprut eller fungerer den fint med vanlig ecu?

Ja,blir litt lettere modifisert, jeg skal kjøre datasprut.

Og i korte trekk blir det:større dyser,større bensinpumpe,intercooler,oljekjøler, el.vifte for motor, el.vannpumpe og 80mm singel gass-spjeld i enden på alu.innsuget.

Har nå ofret AC og tomgangsmotor pga plass, servobeholder må få en ny plass og Volvo oljefilterhuset må settes på et lemplig sted...

Så får vi se om det er mulig å få det til å gå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ja, skrur av de to skruene som skrue railenfast. løsner gjerne bensinslangen foran som går på. så røkker du til alt du har. for de kan sitter hardt. og skal du ha de løst fra railen. så er det lurt og ta av dyseklipsene.. Men, dette har du tekninskforum til :wink:

kjørte uten tomgangamotor en stund jeg også.. Og starte den opp når den var kald var KJEDELIG. Må passe på den så den ikke dør ut de første 5min. jo kaldere jo mer slitsomt. å da gikk den på 900rpm på tomgang varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ser ut som tennplugger der.... er vell dysene!? Sliter med å få de ut!

Dysene skal "bare" dras rett opp, de sitter som regel litt godt.

De er bare presset ned i et spor hvor o-ringene på dysene sitter og tetter :wink:

Når det gjelder den bakre skruen til innsuget, så kan det lønne seg å ta av dekselet(den buede "formen" under frontruta) som sitter på torpedoveggen. Det er festet i en skrue på ene siden og 2 skruer på andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Noe nytt med prosjektet? :wink:

Labert, har ikke gjort noen ting i det siste :oops:

Får i alle fall tilbake ferdig alu.innsug i morgen :D , så får prøve å sette inn et støt til uka..

Har også mottat nytt K&N filter som er bestilt på mål, så skal nok ikke få pustebesvær :lol:

Her sammen med svart varmebestadig OMP lakk til innsuget:

kn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...