Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 567
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

fikk jo ikke noe særlig lyst til å hente ut en og annen hest ut av motoren min nå :P

hvor har du kjøpt de forskjellige delene fra?

Skrevet
Kjøpte du det bremsesettet nytt? og hva var prisen i såfall?

Ja,kjøpte alt nytt. Det du ser på bildet koster ca. 20 000,-kr, skal sies at jeg betalte noe helt annet :D

Skrevet
hvor har du kjøpt sportsinteriøret?

Du mener vel M3 interiøret :wink: Kjøpte det fra Canada,var veldig vanskelig og få tak i til bil med air-bag på pass.side og som samtidig hadde setevarme

Skrevet

hvor har du kjøpt de forskjellige delene fra?

Har kjøpt litt her og der..... Noe i Norge(GS bildeler,Autozentrum/Autozentrum Sport) og noe i USA og noe fra England

Skrevet
hvor har du kjøpt sportsinteriøret?

Du mener vel M3 interiøret :wink: Kjøpte det fra Canada,var veldig vanskelig og få tak i til bil med air-bag på pass.side og som samtidig hadde setevarme

noen nettside eller?

hva måtte du gi for dem?

Skrevet

noen nettside eller?

hva måtte du gi for dem?

Ebay.... Prisen er hemmelig :lol::wink:

Sjekk på Ebay så ser du at prisen varierer enormt, alt avhengig av stand,stoff,skinn,privat eller forhandler.

Jeg sjekket vel Ebay og Autopower(i sverige) i ca. 1/2 år før jeg fant stoler som hadde det rette utstyret og prisen

• 5 weeks later...
Skrevet

Noen nye deler er i hus :D

Justerbare nedre bærearmer,her er et bilde.Må nå bare få tid og mulighet for å montere de... Skal prøve å ta flere bilder da.

justerbarbrearm2072lw9.jpg

Skrevet
Når skal du selge? :wink:

Når jeg blir pensjonist :wink::lol:

Her er et bilde av luft-traktene som skal erstatte tåkelampene mine.Har ventet på de siden starten på oktober i fjor :shock:

Er usikker på om jeg skal lakke de i en eller annen farge,fordi sorte blir veldig borte på sort bil så det vil se ut som det mangler noe på fangeren tror jeg.

Kom gjerne med forslag om lakk farge,lakk eller ikke?!?!? :)

tkelyslufttrakter2073zs3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...