Espen|3k Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 De må jo bli svarte, hva ellers? Kanke tenke meg noe annet som ville sett bra ut, bilen er jo så clean og pen fra før av, de må være svarte! Ingen tvil om det syntes jeg!
JE Motorsport Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 De må jo bli svarte, hva ellers? Kanke tenke meg noe annet som ville sett bra ut, bilen er jo så clean og pen fra før av, de må være svarte! Ingen tvil om det syntes jeg! Er veldig usikker jeg, er redd det ser ut som jeg kjører med de originale lokkene over tåkelampene.Noe jeg synes er mindre pent
gkjernaas Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Blir en versting av en 328 e36 det her gitt! Ordentlig grombil... Hadde jeg hatt nok peng, og du hatt nok gidd, sku du fått knota litt med bilen min og:p
JE Motorsport Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 Hva med samme sølvfarge som felgene? Har tenkt litt på det faktisk, men er usikker på hva slags felger jeg skal ha til sommeren . Har faktisk hatt 7 forskjelllige felgsett (inkl. vinterfelger) på den i løpet av 4 år
B.E.E. Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Hadde vært artig å sett hvor mye bedre denne bilen går enn en original 328. Hva er 0-100 med dagens oppsett?
JE Motorsport Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Hadde vært artig å sett hvor mye bedre denne bilen går enn en original 328. Hva er 0-100 med dagens oppsett? Har ikke målt den,men kan bekrefte at den går litt bedre
JE Motorsport Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Her er siste mottak på handlelisten,analoge instrumenter fra SPA med en feilmargin på 1 grad!! Egen programerbar varsling via diode ved valgfri max temp/trykk
TurboTore Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Her er siste mottak på handlelisten,analoge instrumenter fra SPA med en feilmargin på 1 grad!! Egen programerbar varsling via diode ved valgfri max temp/trykk Mange takk,bare kast dem over taket på Havnelageret så skal jeg ta imot dem!
JE Motorsport Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Planer om hvor du skal montere dem? Ja, de skal sitte under under panelet til kjørecomputeren i midtkonsollen. Er oppvaringsrom der nå,men har ny holder liggende som skal modifiseres litt. Valgte disse instrumentene bl.a fordi de har så og si lik farge på lyset som original instrumentene
JE Motorsport Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Mange takk,bare kast dem over taket på Havnelageret så skal jeg ta imot dem! He he Jasså du følger med
JE Motorsport Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Vil gjerne ha flere meninger om luft-traktene som skal erstatte tåkelampene skal lakkeres eller ikke, evt farge hvis de skal lakkeres??!!. Er redd at sorte blir seende sånn ut som på denne bilen,ikke min favoritt!
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Jeg ville prøvd ca samme sølvfarge som jeg nevnte tidligere. Du kan jo kjøpe deg en lakkboks til 50-100 kr å bare se hvordan det blir før du eventuelt leverer inn til "endelig" lakkering...
John H Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Tror ikke du må ha de sorte, da vil de forsvinne slik som du sier..hva med litt mørke gråe? har du de lyse sølv så vil de jo lyse opp igjen..har liten tro på at det blir fint.. Hadde prøvt med grå, evt. litt mørk grå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå