mercman Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Jeg har en 12" bass med mono forsterker kobla til sub utgangen på en pioneer deh-p55bt. Men når jeg spiller høyt kobler bassen lissom ut og spiller ikke visse frekvenser. har prøvd å stille opp frekvensene bassen skal ta men den går bare til 125hz. Men det skjer liksom ved høyt volum, rundt 45-50. noen som har opplevd det samme? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 jeg har opplevd det en gang før. det var at forsterkeren hadde dårlig jord kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Still delefrekvensen på 80 Hz på spiller dersom den har delefilter, og det samme på forsterker. Det skal funke bra på nesten all slags musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Kan og være feil volum på kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syntezizer Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Det er nesten helt sikkert for dårlig jording. Det er rart det der, men forsterkeren må ha like bra jord som den får strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå