brolle Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Fikk disse cd fra en kompis og i den 4cd er det setup inkl.Finner ikke serienummer og lurer på om noen har gjort samme installasjon og vil hjelpe.
M6 Bjørn Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Er vel ETK han mener,har du installert Sysadm? Det må vel gjøres først om jeg ikke husker helt feil.Så skal vel resten av installasjonen gå greit.
brolle Skrevet September 4, 2006 Forfatter Skrevet September 4, 2006 Jeg mener selvsagt EBA når jeg skriver det.ETK er elektronisk delekatalog og EBA er einbauanweisung eller fitting instructions på engelsk og omfatter montering/ettermontering av forskjellig utstyr i bilen.Verkstedet benytter det for å se hvordan ektrautstyr skal monteres b.l.a
M6 Bjørn Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Javel,men EBA er jo ikke noe som er allment kjent spør du meg... Men nå har du opplyst oss om det
Arimanni Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Hmmm.. Interesant. Det må eg få tak i! Skal sjå om eg klare å grave fram ein cd-key også. Men vist du finne ein, send den til meg på PM da
Aracna Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Noen som har funnet serie-koden til dette programmet?
Bjørner Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Hva med å ta kontakt med produsenten av programmet og spør om du kan få kjøpe en lovlig nøkkel. Regner med at du betaler for delene du kjøper til bil din......
Fredrik Skrevet September 10, 2006 Skrevet September 10, 2006 Jeg tror en mer alminnelig betegnelse er TIS eller Technisches Informations System... kanskje EBA er en del av TIS...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 17, 2006 Skrevet Oktober 17, 2006 Her: http://hosting.data.bg/bmw/BMW/Software ... BA%20v2.1/ kan man laste ned EBA
mudbug Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Her er serials for installering: BMW EBA 4 CD 25-aw-0172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå