jani Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 de gjjør som alle andre oxo.. kjører uten belte og snakker i tlf og masse sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Sto masse om det i dagens nordlys. Altså Avisen, ikke lest i stjernene. Blir jo spennende å se om han hadde promille eller ei, men ut fra vitnebeskrivelsene høres jo saken hans ganske tynn ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Lovens voktere bør uansett holde seg for god til å bryte loven på dette viset. Ingen er så fulle at de ikke vet at de setter seg bak rattet. Og jeg vet hva jeg snakker om Forresten så ble min tidligere kjørelærer tatt for fyllekjøring her for en tid tilbake... Så det kan skje alle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 fyllekjøring kan skje alle...men er ekstra morro når en snut blir tatt for det! det som er med fyllekjøring er at det kan være så morro at man også får lyst neste gang man drikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Lovens voktere bør uansett holde seg for god til å bryte loven på dette viset.Ingen er så fulle at de ikke vet at de setter seg bak rattet. Og jeg vet hva jeg snakker om Forresten så ble min tidligere kjørelærer tatt for fyllekjøring her for en tid tilbake... Så det kan skje alle... hehe han kjørelæreren var ikke det bil og mc? her i byen ? uansett evig morro at han kjørte ned skiltet i mittrabatten .. men var godt de tok han. unkel er fam med han. og han gjorde det vist titt og ofte ! husker på teorikurset til mopedlappen for noen år siden. han babler om å idiotisk folk var som kjørte i fylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet September 5, 2006 Share Skrevet September 5, 2006 Lovens voktere bør uansett holde seg for god til å bryte loven på dette viset.Ingen er så fulle at de ikke vet at de setter seg bak rattet. Og jeg vet hva jeg snakker om Forresten så ble min tidligere kjørelærer tatt for fyllekjøring her for en tid tilbake... Så det kan skje alle... hehe han kjørelæreren var ikke det bil og mc? her i byen ? uansett evig morro at han kjørte ned skiltet i mittrabatten .. men var godt de tok han. unkel er fam med han. og han gjorde det vist titt og ofte ! husker på teorikurset til mopedlappen for noen år siden. han babler om å idiotisk folk var som kjørte i fylla Hehe,jeg kjørte med han på Bil og Mc. Han var jævli nazi på at fyllekjøring var for kjøtthuer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Lovens voktere bør uansett holde seg for god til å bryte loven på dette viset.Ingen er så fulle at de ikke vet at de setter seg bak rattet. Og jeg vet hva jeg snakker om Forresten så ble min tidligere kjørelærer tatt for fyllekjøring her for en tid tilbake... Så det kan skje alle... hehe han kjørelæreren var ikke det bil og mc? her i byen ? uansett evig morro at han kjørte ned skiltet i mittrabatten .. men var godt de tok han. unkel er fam med han. og han gjorde det vist titt og ofte ! husker på teorikurset til mopedlappen for noen år siden. han babler om å idiotisk folk var som kjørte i fylla Stemmer det. Det var han på bil og mc. Tragisk for hans del, som måtte legge ned hele bedriften. Husker enda hvordan han formanet om man var komplett idiot hvis man kjørte i fylla... hehe. Men men, sånt kan vel skje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Det er på seg selv man kjenner andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå