Mirakulix Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Hei. har mistet koden for å åpne spilleren min. Sony Xplod CDX-630 hvor kan jeg få tak i ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 Du må ta med spilleren og kvitteringen, til en Sony forhandler, så skaffer de deg en ny kode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 3, 2006 Forfatter Share Skrevet September 3, 2006 Det blir antageligvis vanskelig ettersom, spilleren fulgte med bilen da jeg kjøpte den.. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 de har mp3 spiller for bil på elkjop for 549 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 de har mp3 spiller for bil på elkjop for 549 nå Det var ikke ille gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 ....man får hva man betaler for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 www.kjeltring.com Se på forumet der.. Mulig du finner noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 Ser dårlig ut. Får vel ringe sony support i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 Ringte Sony support idag. De skulle ha 600,- for å sette ny kode på spilleren. + at jeg må betale frakt begge veier. Da kommer man fort oppi en 900,- Ettersom spilleren også fusker litt. Tror jeg det er like greit å kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå