Muren Motorsport Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 avgiftene kommer på topp ja.. å det er slettes ikke noen selvfølge att BT går god for kompressoren heller. å BMW liker den heller ikke..
///Magnus Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Uansett hva man velger, må man ikke typegodkjenne bilen med det nye antall Hestekrefter, og vil ikke det komme på toppen av de 55.000 noen her hadde hørt at det kostet ? Er mye man må her i verden, men ikke alt man gjør...
R Andersen Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 vil ikke buse ut med navn å nummer her pga div avgifter. men send PM til han du. 99 mod. ESS byggde vel komp på den når den var nesten ny. 1 år gammel viss jeg ikke husker feil.. Lurte på om det var min gamle bil..
JE Motorsport Skrevet September 4, 2006 Skrevet September 4, 2006 Når jeg var i kontakt med ESS, fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk kjøpt kompressorsett aleine. De SKULLE montere det og de skulle totalt ha 47 000,-
R Andersen Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 er det det? Det var jo det jeg lurte på da.. Hvis den ligner på denne, så er det jo stor sjanse for at det er min gamle:
David Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Jepp, det er den bilen.. bremsa til 265 uten intercooler, og 285 med.. på hjula
Ellingsen B. Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 En god grunn til at jeg må få bygd meg kjøler ja
steffen_sandnes Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 Uansett hva man velger, må man ikke typegodkjenne bilen med det nye antall Hestekrefter, og vil ikke det komme på toppen av de 55.000 noen her hadde hørt at det kostet ? Er mye man må her i verden, men ikke alt man gjør... Hehe så sant så sant men det som holder meg litt igjen er som sagt at visst jeg hadde kjøpt kompressos fra ESS hadde jeg ikke godkjent det pga. avgifter og penger som flyr i været... og da tenker jeg... hva visst jeg hadde total vraka bilen og ikke fått igjen ei jævla krone pga. kompressoren, det er vel det som er realiteten? Eller ennå værre, hva om jeg hadde krasja i en liten unge og skada han for livet, da har du vel ett problem om du har kompressor
jonas Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Ja stemmer at jeg monterte intercooler. Bremsa den uten å fekk 255, så monterte de cooleren og bremsa igjen. Da blei det 275. Dette på hjula. Hadde ikke vifte på intercooleren på siste draget, så mulig jeg kunne fått noen få hk til siden intercooleren var helt varm. Men er alt i alt veldig fornøyd. med ca 15% effekt tap, vill dette si omtrent 320 hk vist jeg ikkje regner helt feil.. blir gøy på vålerbanen til helgen=)
Hakon Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Uansett hva man velger, må man ikke typegodkjenne bilen med det nye antall Hestekrefter, og vil ikke det komme på toppen av de 55.000 noen her hadde hørt at det kostet ? Er mye man må her i verden, men ikke alt man gjør... Hehe så sant så sant men det som holder meg litt igjen er som sagt at visst jeg hadde kjøpt kompressos fra ESS hadde jeg ikke godkjent det pga. avgifter og penger som flyr i været... og da tenker jeg... hva visst jeg hadde total vraka bilen og ikke fått igjen ei jævla krone pga. kompressoren, det er vel det som er realiteten? Eller ennå værre, hva om jeg hadde krasja i en liten unge og skada han for livet, da har du vel ett problem om du har kompressor riktig så ille er det vel ikke, Det må bevises at kompressoren hadde inspill for ulykkens omfang. Det er i alle fall det som er logisk. Men jeg er enig i at det ikke er noe lurt å ta sjansen.. jeg ville ikke gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå