Gå til innhold

Kompressor-kit fra ESS til E46 320Ci


steffen_sandnes
 Share

Anbefalte innlegg

vil ikke buse ut med navn å nummer her pga div avgifter. :D men send PM til han du. 99 mod. ESS byggde vel komp på den når den var nesten ny. 1 år gammel viss jeg ikke husker feil..

Lurte på om det var min gamle bil.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva man velger, må man ikke typegodkjenne bilen med det nye antall Hestekrefter, og vil ikke det komme på toppen av de 55.000 noen her hadde hørt at det kostet ?

Er mye man må her i verden, men ikke alt man gjør... :wink:

Hehe så sant så sant :wink: men det som holder meg litt igjen er som sagt at visst jeg hadde kjøpt kompressos fra ESS hadde jeg ikke godkjent det pga. avgifter og penger som flyr i været... og da tenker jeg... hva visst jeg hadde total vraka bilen og ikke fått igjen ei jævla krone pga. kompressoren, det er vel det som er realiteten? Eller ennå værre, hva om jeg hadde krasja i en liten unge og skada han for livet, da har du vel ett problem om du har kompressor :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer at jeg monterte intercooler. Bremsa den uten å fekk 255, så monterte de cooleren og bremsa igjen. Da blei det 275. Dette på hjula.

Hadde ikke vifte på intercooleren på siste draget, så mulig jeg kunne fått noen få hk til siden intercooleren var helt varm. Men er alt i alt veldig fornøyd. med ca 15% effekt tap, vill dette si omtrent 320 hk vist jeg ikkje regner helt feil.. blir gøy på vålerbanen til helgen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva man velger, må man ikke typegodkjenne bilen med det nye antall Hestekrefter, og vil ikke det komme på toppen av de 55.000 noen her hadde hørt at det kostet ?

Er mye man må her i verden, men ikke alt man gjør... :wink:

Hehe så sant så sant :wink: men det som holder meg litt igjen er som sagt at visst jeg hadde kjøpt kompressos fra ESS hadde jeg ikke godkjent det pga. avgifter og penger som flyr i været... og da tenker jeg... hva visst jeg hadde total vraka bilen og ikke fått igjen ei jævla krone pga. kompressoren, det er vel det som er realiteten? Eller ennå værre, hva om jeg hadde krasja i en liten unge og skada han for livet, da har du vel ett problem om du har kompressor :roll:

riktig så ille er det vel ikke, Det må bevises at kompressoren hadde inspill for ulykkens omfang. Det er i alle fall det som er logisk. Men jeg er enig i at det ikke er noe lurt å ta sjansen.. jeg ville ikke gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...