///MikkeBMW Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 hei! lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med ett problem jeg har med de nye angel eyes lyktene mine fra koed.. får ikke lys i ringene.. har kobla lysa etter tegninga som følgte med, men får ikke lys.. i tilegg kommer det opp feilmelding på parklysene i dashen.. er foresten en 2000 mod 323.. mvh ksr
Kjennern Skrevet September 6, 2006 Skrevet September 6, 2006 Kan hende du ikke har skikkelig kontakt på parklyset. Vet det er 2 innganger på lykte, men den ene er for høydejustering? tror jeg det var, eller en sensor for høydejustering. Sjekk om du har satt på riktig. Er det FK sine lykter du har?
///MikkeBMW Skrevet September 6, 2006 Forfatter Skrevet September 6, 2006 alt er rett kobla.. releet til angel ringene tikker men får ikke strøm fram til kontaktene..
Kjennern Skrevet September 7, 2006 Skrevet September 7, 2006 Så du får ikke strøm fram i det hele tatt på parklysene? sikring?
///MikkeBMW Skrevet September 7, 2006 Forfatter Skrevet September 7, 2006 har styrestøm fra di originale parklyskontaktene til releet til angel eyes.., men ikke strøm ut fra det nye releet som hører til angel eyesa.. ingen sikringer som er gåen nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå