Claus Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Ønsker å få kjøpt nytt emblem til panseret, E36. Jada, jeg vet det skal finnes på nettet, men nå har jeg lett og lett uten å finne.... Kan noen hjelpe?
j0lle Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Kjøp denne hos en lokal BMW forhandler. Sikkert ikke store prisforskjellen ( sikker dyrer på nettet, hvis du ikke skal ha mer, prega frakt )
ArneR. Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Eg kjøpte nettopp til e34 hos bmw forhandler til 169.-
|Andreas| Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 På http://www.bimmian.com/36 kan du finne BMW emblemer. Du kan også velge mellom mange farger
Gunnar Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Jeg skulle ha tre stykker nå nylig, kjøpte først et hos Morris, BMW-forhandleren i TBG, med 15% rabatt ble det vel en god 150-lapp.. så kjøpte jeg 2 stk fra Ebay og ferdig levert i postkassa kom begge to på 180,-.. Kanskje ikke snakk om de helt store pengene, men det er relativt raske penger spart, pluss bensin/tidsbruk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå