Claus Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Ønsker å få kjøpt nytt emblem til panseret, E36. Jada, jeg vet det skal finnes på nettet, men nå har jeg lett og lett uten å finne.... Kan noen hjelpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
antiloop Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Se på sidene til schmiedmann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Posted September 5, 2006 Author Share Posted September 5, 2006 Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
j0lle Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Kjøp denne hos en lokal BMW forhandler. Sikkert ikke store prisforskjellen ( sikker dyrer på nettet, hvis du ikke skal ha mer, prega frakt ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArneR. Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Eg kjøpte nettopp til e34 hos bmw forhandler til 169.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 På http://www.bimmian.com/36 kan du finne BMW emblemer. Du kan også velge mellom mange farger Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 koster ca 150,- hos din BMW forhandler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted September 5, 2006 Share Posted September 5, 2006 Jeg skulle ha tre stykker nå nylig, kjøpte først et hos Morris, BMW-forhandleren i TBG, med 15% rabatt ble det vel en god 150-lapp.. så kjøpte jeg 2 stk fra Ebay og ferdig levert i postkassa kom begge to på 180,-.. Kanskje ikke snakk om de helt store pengene, men det er relativt raske penger spart, pluss bensin/tidsbruk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts