Gå til innhold

kjøp av bmw 323i e21 82mod(pris)

///frank
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vurdert denne bilen selv.. men bor i Bergen, så blir lang tur for å prøvekjøre :D

Kan du si noe mer om motoren? var kaklelyden alvorlig? Sa selger noe om årsaken til lyden, bortsett fra at det var pga. ventilane?

Vil du fraråde meg fra å evt. kjøpe bilen?

Takk for svar

Einar Johan Sundgot

tlf 95813427

litt langt de ja.selger sa det va ventilane men er ikke sikker.hørtes ut som noe annet.men ska ikke si sikkert men ellers va bilen bra.nei vil ikke fraråde deg å kjøpe bilen.bilen er sikkert verdt pengane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Hvilken motor lyd snakker vi om? Jeg har kjøpt bil opp til Tromsø og skal kjøre den hjem til Bergen i morgen og søndag..

Hvis det er noe gale med den, så er ikke det noe kjekt å begi seg ut på 1800km med kjøring...

Mvh Bjørn

det er ikke noe spes gale med den.men det var bankelyd i toppen(er ikke expert da)selger sa det va ventilane som bankar,men eg regner med av ventilane ikke skal ha metalisk bankelyd.men ellers go bil.er alle dempare skiftet da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demperene er skiftet ja, så det er hvertfall ute av veien...

Om den ikke er i god nok stand til turen hjemover, så får jeg vel heller dra tilbake til flyplassen og kjøpe retur bill... Håper og tror det går fint... At det er litt å gjøre på den er halve sjarmen..

Skal gi tilbakemelding jeg..

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demperene er skiftet ja, så det er hvertfall ute av veien...

Om den ikke er i god nok stand til turen hjemover, så får jeg vel heller dra tilbake til flyplassen og kjøpe retur bill... Håper og tror det går fint... At det er litt å gjøre på den er halve sjarmen..

Skal gi tilbakemelding jeg..

Bjørn

okey.du fe bli med å ta en eller mer :wink: øl i tromsø city visst det ikke blir noe kjøp.det blir ein bra lang tur tromsø-bergen.har sjøl kjørt den vegen tur-retur men fin tur var det.lykke til med bilen visst det blir kjøpt.

tilbakemld ventes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...