ChrZZ Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Hmm... tenker jeg bare skal lufte litt på om det faktisk er noen som er interessert i bytte mine 8,5x18" felger med noen andre 18". Felgprodusenten heter "League". De er ikke skrudde. De er wannabe. Det jeg er interessert i, er at dem skal være fem-eiket, og ikke brede enn 8,5". Felger med 225-dekk går helt greit. Dekkene som nu er på, har stått på siden.. april i år (kun kjørt én uke i 2005 før snøen kom og vinterdekk måtte på). Dekkene er av typen Dunlop SP 9000 og er av meget god kvalitet. Dimensjonen på disse er: 235/40-18 Felgene har ingen (så vidt jeg kan se) synlige skader, og intet kast som jeg heller vet om. Kan evt sjekkes hvis noen er (seriøst) interessert. Bilder av dem (bilen er ikke senket): Som sagt, er egentlig ikke interessert i å selge dem pga jeg vil ikke sitte igjen med å kjøre uten sommerfelger resten av sesongen (ja, vet det ikke er lenge til men men). Evt, så kan jeg komme tilbake til dette når vinterdekkene kommer på.
ChrZZ Skrevet September 9, 2006 Forfatter Skrevet September 9, 2006 Resultat av denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29207
Saltkjelen Skrevet September 9, 2006 Skrevet September 9, 2006 Lønner seg å lese i linken som ble lagt ut.. Canon EOS 350D med filtre, stativ, blitz etc..
ChrZZ Skrevet September 10, 2006 Forfatter Skrevet September 10, 2006 Litt ot, men hvordan kamera bruker du? For å være nøyaktig da - Canon EOS 350D - UV-filter - Polariserings-filter - Standardkit 18-55mm objektiv (skal snart få kjøpt noe mer saftig) - Canon 380EX-eksternblitz - Tripod (stativ) - Trådløs blitzfot, som gjør at jeg kan ha blitzen på stativet opptil 20meter unna kamera - Tre forskjellige blitz-"difusere". Dvs, bokser/hetter,osv som jeg setter oppå blitzen for å få blitzlyset til å bli mer soft og varmt. Vanlig blitz blir fort veldig skarpt og hvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå