Hendo Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 hvordan er standen på interiøret da?..... avtaler med wicky347557(ett eller annet) and transport...
Evopower Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 skinninteriøret er solgt! kom en å henta det i går for 1000 kr så da var det enkleste utvei for meg som selger..kan ikke vente i all evighet heller..hehe standen på det var greit nok, litt preg av å ha stått lenge, men komforten i framsetene var av typen du aldri blir sliten av å sitte i.. et lite hull i baksetet og passasjersete manglet den platen på seteryggen. men alt i alt ganske bra interiør.. Men automatkassen er fremdeles til salgs da! 1500kr, dette er en stram automatkasse, slurer ikke så mye som andre e28 automat jeg har kjørt!
Hendo Skrevet Oktober 20, 2006 Skrevet Oktober 20, 2006 jaja... sånt skjer.... bra du ikke holdt det av... tenker på samme måten selv... er solgt til førstemann med penga i hånda.. har du foresten tåkelys?
Evopower Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2006 jeg har ikke tåkelys da jeg plukket dem av denne bilen for å sette dem på 528 veibilen min. litt O:T, men på 528`en brant tåkelysene opp ser du, i lag med att alle andre lys røyk, kupèvifta tok kvelden og lys i dashbordet sluknet... dynamoen begynte å kvine. jeg byttet dynamoen og byttet alle lys og sånt og da fungerte det bra.. var det regulatoren som økte spenningen på hele anlegget mitt kanskje? noen som har vært borti dette før?
Evopower Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2006 bilde av cruisecontrollhendelen, den er desverre knekt av.. bildet av hull i baksete bilde av dashbordet.. et bilde av bilen dette står i..
Hendo Skrevet Oktober 23, 2006 Skrevet Oktober 23, 2006 hva med rattet ditt? ... selges det .. eller kanskje byttes mot original ratt med mellomleggggg?..
Evopower Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2006 det er vel også til salgs ja, da jeg skal OMP racingratt i bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå