B!!! Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Har nylig gått til innkjøp av en Bmw M5 e34 3.8 1993 mod det jeg lurer på er om det er noen typiske defekter på disse bilene å om det er noe man bør være "forsiktig" med?? Eneste jeg vet er at man ikke skal gi "fjøla" før oljetempen er over 75grader, er det noe mer enn dette man bør passe på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Her står det litt generelt om E34 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp http://www.bmwe34.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Kanskje ikke direkte en guide til E34 M5 med S38B38 motoren, men Autopower´s Kalle Hansen har et tilsvarende mesterverk og hans bilblogg gir absolut stoff til ettertanke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Ja, lurer på hva som skjedde med bilen til Kalle.. Venter spent på hva han har og fortelle.. Håper ikke det samme skjer imorra når jeg skal hente m5..riktig nok 3.6en men det får vel gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B!!! Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 takker for alle goda svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Ja, lurer på hva som skjedde med bilen til Kalle..Venter spent på hva han har og fortelle.. Håper ikke det samme skjer imorra når jeg skal hente m5..riktig nok 3.6en men det får vel gå Jasså opgradering på bilfronten nå?! Er isbilen blitt for lat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 hehe...neida isbilen forblir banebil m5en blir trekkbil Ble litt lei av å kjøre caddy til og fra mo meen skal ikke se bort fra at m5en blir å få kjenne på asfalten på acr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Kalle Hansen (Autopower) har oppdatert sin blogg... og det ser ut til at han har fått en tilfredstillende løsning på problemene med M5´en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå