-AmunD- Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Noen som vet hvordan det står til med denna bilen nå ? Gamle bilen min...... Hva syns dere om den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Vet ikke noe om bilen. Men lurte litt på hvilken felger (bredde) du hadde på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 OZ cerec 8 1/2" x 17 med 215/45-17. Den skal holde til like nord for bergen. Solgte den ditt da jeg gikk på skole der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Nord for bergen? Da er det nok en lokal råner som har den. Å de viser seg ikke så veldig mye i bergen. Men jeg bor selv nord i bergen. men ikke sett den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 knarvik ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 8, 2006 Share Skrevet September 8, 2006 Ganske feit kant på de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 råeste felga som er lagd i gjennom tidene må få taki meg noen sånne at! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Pen, bil..men er egentlig ikke så stor kant på ceres'ene..den er ca 7 cm. men ser veldig stor ut på 3 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Pen, bil..men er egentlig ikke så stor kant på ceres'ene..den er ca 7 cm. men ser veldig stor ut på 3 serie.. Tror nok at ET er litt feil på de felgene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Stilig Tror jeg må se meg om etter kantfelger til sommern jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Pen bil ja! De felgene var skikkelig tøffe! Passet bilen som hånd i hanske! Fin farge også. Kort sagt, nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 Felgene ble litt for dominerende synes jeg, men bilen ser gull ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 20, 2006 Share Skrevet November 20, 2006 fin farge, pen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå