Tommasso Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Er det vanskelig å få sendt stolene til Oslo?? er interisert Har sendt deg PM! EDIT: var på www.mobilsentrum nå og der selger de samme stolene til 998,- pr. stk. og det ligger i oslo, så da betaler jeg ikke 2000 for dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 passer facelift fangeren på min 86 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Følger grøftlysa med..? (Frontfanger) er det noen skade på den..? Ingen skader, grøftlys er med. Blinkers også. Billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 passer facelift fangeren på min 86 modell? Ja, den passer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 You got PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerh Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 jeg tar fangeren jeg. kan komme og hente den i trondheim når jeg kommer iland fra Oseberg A. ok?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Altså, jeg bare gir info at det er en forsterket toppakning, av merket elring. kapisj? Kjøpte ikke du toppakning fra Motornord? Den pakningen er stålforsterket rundt sylindrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GingeNr1 Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 er meget interesert i motoren din.. hvordan turbo er det, å hvor mange hk er den god for?? svar helst på pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Fronten solgt? Hvis ikke, mulighet for å sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 er motorn solgt??? er veldig intressert.. mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå