Øystein E30 M3 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Har egentlig aldrig vært noe fan av hvite biler men må si jeg liker det bare mer og mer for hver jeg ser en strøken en!! Denne var jo rå lekker til og med for meg som har sakt at jeg verken skal ha E36 igjen eller hvit bil Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Helt enig. Den over her er jo bare helt RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 Får håpe dere syntes det samme når bilen min blir ferdig også da høhø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 De var fine! Passa utrolig godt til bilen også. Gleder meg til prosjekttråd \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 Jeg har lenge ville hatt hvit bil, akkurat for å gjøre den så pen som disse to nevte eksemplarene i denne tråden (og din som forhåpentligvis blir like pen ChrZZ), men man skal lete lenge for å finne en hvit E36 som er 320-328 desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 10, 2006 Forfatter Share Skrevet September 10, 2006 Ja, uheldigvis, så er min bil importert i 2004, så jeg gidder ikke "leke helt" og oppgradere motoren i bilen ulovlig.. :/ Setter jeg i en 320-motor, så snakker vi 30 000,- i avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Det der blir knalløfft! Du har vel fått en del pepper for støtfangerne dine her gjennom tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Den ble skikkelig fin ChrZZ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 HVITE BILER ER PENT =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå