John H Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Får Vel legge inn noen bilder av min bil eg også da. Som sagt av ChrZZ så møttes vi i Røldal, og nøyaktig (nesten) like rask som et formel 1 team, hadde vi fått byttet felger Tror vi ble bra fornøyde begge to vertfall Så her er mine bilder! 2 litt dårligere Va tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Meget pene felger du har fått deg! Kledde bilen godt! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Det ble veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Så jo bra ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 grattis..lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Pent ble det jo da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Veldig fint syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Det er jo egentlig en god ide... kanskje vi skulle etablere en byttebørs for felger her inne... folk kjøper jo nye felger som andre kjøper nye sko... ... en fin bil med fine felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Takker, takker alle sammen! Ble meget fornøyd selv også ja Hehe, byttebørs hadde kanskje vært noe BmwE9.. Billigere å kjøre til Røldal og bytte enn å kjøpe nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Det ble pent! Men, jeg syns de manglet noe? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 finfint Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 Dette ble kjempebra, John H! Ser du har tenkt økologisk med tanke på settingen for å ta bilder du også ja bmwE9: hehe. joda, hadde jo vært morsomt det, men som du kan se i "ønskes kjøpt"-tråden min, så skrev jeg faktisk en tråd om jeg ønsket å bytte, og det var igjennom denne at JohnH kontaktet meg. Så: alle som er interessert i bytting (ikke meg denne gangen nei ), bare å peise inn en tråd i "ønskes kjøpt" og krysse fingrene. Mine var krysset, og man kan jo se hvilke flotte felger jeg endte opp med! Begge ble fornøyde og det høres nesten ut som en solskinnshistorie i Se&hør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Dette ble kjempebra, John H!Ser du har tenkt økologisk med tanke på settingen for å ta bilder du også ja bmwE9: hehe. joda, hadde jo vært morsomt det, men som du kan se i "ønskes kjøpt"-tråden min, så skrev jeg faktisk en tråd om jeg ønsket å bytte, og det var igjennom denne at JohnH kontaktet meg. Så: alle som er interessert i bytting (ikke meg denne gangen nei ), bare å peise inn en tråd i "ønskes kjøpt" og krysse fingrene. Mine var krysset, og man kan jo se hvilke flotte felger jeg endte opp med! Begge ble fornøyde og det høres nesten ut som en solskinnshistorie i Se&hør. Hehe..hm..økologisk tenking..vel..herming kan man vel kanskje kalle det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 9, 2006 Share Skrevet September 9, 2006 alle som er interessert i bytting (ikke meg denne gangen nei ), bare å peise inn en tråd i "ønskes kjøpt" og krysse fingrene. Mine var krysset, og man kan jo se hvilke flotte felger jeg endte opp med! Begge ble fornøyde og det høres nesten ut som en solskinnshistorie i Se&hør. det er nesten så dere fortjener hver deres Se&Hør lusekofte nydelige felger du har fått deg der John. og du også ChrZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 9, 2006 Forfatter Share Skrevet September 9, 2006 Det ble pent! Men, jeg syns de manglet noe? Hehe Takk, hva mangler? Speil? det er nesten så dere fortjener hver deres Se&Hør lusekofte nydelige felger du har fått deg der John. og du også ChrZZ Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå