Gå til innhold

bytte audi mot bmw

karlsen
 Share

Anbefalte innlegg

Gud hjelpe og bedre folkens. Hallo?? Er et forum, må jo gå an å spore av litt eller? Og det jeg mente med det er at hvis han hadde turbo så kunne jeg vurdert det. Og det kan faktisk hende at det hadde vært en ettermontert turbo på den.. Er det greit da eller?

Skal man bli utesteng for sånne fille ting, så hadde det vært jævlig få folk igjen her inne. Like saklig/usaklig av dere å komentere mine komentarer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpe og bedre folkens. Hallo?? Er et forum, må jo gå an å spore av litt eller? Og det jeg mente med det er at hvis han hadde turbo så kunne jeg vurdert det. Og det kan faktisk hende at det hadde vært en ettermontert turbo på den.. Er det greit da eller?

Skal man bli utesteng for sånne fille ting, så hadde det vært jævlig få folk igjen her inne. Like saklig/usaklig av dere å komentere mine komentarer da.

Det med at du spurte om det hadde vært en ettermontert turbo på bilen var vel ikke det værste. Det som jeg synes er ille er det at folk kommenterer slike innlegg med "LOL", "kjekt og vite" etc.

Synes salgstråder skal være fredet fra slik uendelig kommentering, slikt kan man vel gjøre i tulletråden her på forumet?

Men nå er jeg verken admin eller moderator, og jeg burde vel strengt tatt ikke late som heller... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...