karlsen Skrevet September 10, 2006 Share Skrevet September 10, 2006 har lyst til å selge eller bytte min audi coupè 2.0 90mod. mot en E30 325i, noen som er int.? eller er dette ett håpløst tilbud? kanskje ikke helt objektivt å spørre på bmw forum, men blir ikke dum av det... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Er det quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 nei, er desverre ikke quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Hadde det vært noe med turbo, så kunne jeg vurdert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Hadde det vært noe med turbo, så kunne jeg vurdert det. kjekt å vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Hadde det vært noe med turbo, så kunne jeg vurdert det. kjekt å vite.. LOL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Hadde det vært noe med turbo, så kunne jeg vurdert det. kjekt å vite.. Tenkte jeg bare skulle nevne denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29196 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Gud hjelpe og bedre folkens. Hallo?? Er et forum, må jo gå an å spore av litt eller? Og det jeg mente med det er at hvis han hadde turbo så kunne jeg vurdert det. Og det kan faktisk hende at det hadde vært en ettermontert turbo på den.. Er det greit da eller? Skal man bli utesteng for sånne fille ting, så hadde det vært jævlig få folk igjen her inne. Like saklig/usaklig av dere å komentere mine komentarer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Gud hjelpe og bedre folkens. Hallo?? Er et forum, må jo gå an å spore av litt eller? Og det jeg mente med det er at hvis han hadde turbo så kunne jeg vurdert det. Og det kan faktisk hende at det hadde vært en ettermontert turbo på den.. Er det greit da eller? Skal man bli utesteng for sånne fille ting, så hadde det vært jævlig få folk igjen her inne. Like saklig/usaklig av dere å komentere mine komentarer da. Det med at du spurte om det hadde vært en ettermontert turbo på bilen var vel ikke det værste. Det som jeg synes er ille er det at folk kommenterer slike innlegg med "LOL", "kjekt og vite" etc. Synes salgstråder skal være fredet fra slik uendelig kommentering, slikt kan man vel gjøre i tulletråden her på forumet? Men nå er jeg verken admin eller moderator, og jeg burde vel strengt tatt ikke late som heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå