///Magnus Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Se hva jeg fikk av folka på jobben idag! (Har bursdag...) Må vel være en E23 det der? Er helt tydelig en BMW iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Haha, så artig Glemte meg helt vekk! Gratulerer med dagen! Jeg vil også ha BMW kake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Hehe en kongekake det der Grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Den kaken så veldig god ut... kanskje litt synd å ødelegge motivet, men det hører vel med når man spiser en kake... ... Gratulerer med dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 LIGNER på en E23 ja, men jeg vil påstå det er en E24 jeg Har ikke den stolpen bakerst i bakre siderute, åsså er den liksom så "kort" bak. Vil som sagt påstå at det er en E24 Men skal selvfølgelig ikke være for sikker.. Er ikke så ulike en E23 heller for den saks skyld. GRATULERE MED DAGEN I ALLEFALL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Du må jo ha verdens beste kollegaer! Grattis med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Flott kake og flotte kollegaer! Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Takk alle sammen! Og kaka var veldig god. Bringebærfyll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Er ikke mange som er så heldige og får en så flott kake av kollegaene sine!! Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Grom kake Grattis med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Hehe, Det var en fin kake. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Gratulerer med dagen! Riktig motiv var det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 KAKEE Hadde passa bra til dessert nå, etter midda`n Gratulere me dagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Gratulerer med dagen... nå fikk jeg lyst på kake selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Fikk faktisk veldig lyst på kake nå...men uansett gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå