Odland318is Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Ja, enten elsker eller hater man det. De har stått på "E-36 328" sin Technoviolet 328. Får kanskje ikke speila helt med, men dette er bare impulsbilder etter vasken. E-36 328 fikk mange negative kommentarer etter Grombil.com på forumet la ut en fotoseanse... Ble litt for mye kontrast med så blanke speil, men syns ikke min ble direkte stygg med det akkurat. Har også fått i nye Stage I/II plasmaskiver der ALLE virker (!), StreetGlow neonlys på gulvet og chrome tåkelys. Et litt annerledes lys i de Si hva dere vil, er bare ute etter litt meninger og synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Syntes det ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Takker så meget:) I mårra blir det polering OG lakkforsegling, må til før vinteren. Er verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder_88 Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Lurer på hvordan du har festet neonlyset under dashen? brukt du stort neon lys? Kul bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Takk takk. Du, det er 15" StreetGlow. Alu gulvmatter for økt effekt... Festa de med 2 små skruer i plasten. knapt en cm lange. Kan være lurt å forborre veldig forsiktig, er ganske hardt å skru rett i plasten uten noe hull... Og så legger du opp en bryter med lys i ved siden av sig.tenneren...funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Har du vært å svidd av enda mere penger hos oss nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Nei, kjøpte de 2 av Jan Erik sist sommer vel... hadde kun det ene i Sierraen, var umulig å feste det andre på passasjersida...Tror jeg ga 800 for de. Var innom sist fredag å la igjen 1350 laks for 6,5" elementet til FNQ settet. Mener jeg så en tåre i øyekroken hos Christer da han fikk vite at jeg hadde sprengt det i biter.. Men har ingen planer om å legge igjen noe særlig med penger hos dere i nærmeste fremtid, ta det med ro. Med mindre du graver frem et par røde 25 cm Rockford Fosgate klister, de med bokstavene. Da kommer jeg på timen...nesten Mulighet for å bestille de eller? Tror dere er out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder_88 Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Takk takk. Du, det er 15" StreetGlow. Alu gulvmatter for økt effekt... Festa de med 2 små skruer i plasten. knapt en cm lange. Kan være lurt å forborre veldig forsiktig, er ganske hardt å skru rett i plasten uten noe hull...Og så legger du opp en bryter med lys i ved siden av sig.tenneren...funker bra [/quote ok.. har du ikke et bilde som du kan vise da? tengt å monter akkurat sånne æ å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Ikke på nåværende tidspunkt dessverre, men har jo digitalkameraet i hanskerommet. Kan se hva jeg får til i morgen. Er jo enkel operasjon, stjeler bare strom fra ledningene til sig.tenneren, gadd ikke legge opp egen kabel kun for det liksom... Kommer tilbake til dette i morgen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder_88 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Har sett nermere på det no.. å det e veldi enkelt ja laga bryter å sånnt idag.. så no må æ bare bestill neonlys. veit du hvor æ kan få i neonlys som er bra? e dem på komplett.no bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Akkurat ja. Så det var derfor han gikk å snubla i underleppa si hele dagen. klister er det dårlig med for tiden. Like greit å stikke innom et dekorfirma. Stikker du innom Nordekor elle Kellys har de logoene lagret på data. Så det er bare for dem å trykke enter. Så kan du jo velge farge selv også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 LAGA bryter ja? hehe, snakk om å være kreativ og fingernem Fant ingen neonlys på komplett.no, men du har jo Bilradiospesialisten i Trondheim? De selger vel Street Glow der også slik som i Sandnes? Er jo dyre da, men de holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Du begynte kanskje i feil ende? Ville prioritert å få lakkert bilen helt ned evt en annen frontfanger før jeg begynte å kjøpe sånt smådill Bare min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Har selvfølgelig tenkt på det, men hvor mye koster det å få lakkert helt ned da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 M3 speil er pent, men ikke i chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå