Gå til innhold

Motor havari bmw m5???


dabo03
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen viste hva dette kunne være jeg!! Kappkjørte med en bil for en liten stund siden, så når vi har kjørt har skruene til vannpumpa brekt tvært av, noe som har gjort at vanpumpa har falt litt ut, noe som har gjort at bilen ikke har fått kjøling, når jeg først merket at tempraturen var på rødt og stoppet daua bare bilen ut, etter det har jeg fikset vannpumpe og alt, men det er ikke noe tegn til at det er kompresjon i motoren, i hvertfall svært lite. lure på om noen viste hva som kan ha skjedd, er det bare topppakningen eller kan det være mye toppen og mye mer drastiske ting som har skjedd. Kanskje like greit å bytte hele motoren??! Dette er på en E34 Bmw M5. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... S38 motoren er en avansert konstruksjon og din opplevelse er naturligvis ikke under noen omstendigheter bra for en motor. Toppakningen er det som normalt ødelegges først, men i prinsippet kan det meste være ødelagt. Prøv med en alminnelig kompresjonstest (trykkluft) så får du sikkert en ide om hvor lekkasjen er. Er det vann i oljen ? ... er ventilpakningene ferdige ? ... er ventilene brent fast ? ... det er mange spørsmål i denne sammenhengen... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...