Chriso Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Dette hadde jo vært en grei familiebil. Selv om jeg er BMW-frelst, så mener jeg at Q7 er en lekker bil. Den ser ut som en dynamisk stasjonsvogn.. Helt til du kommer nært innpå den da .. For den er svær! Føler meg som en unge når jeg står fremfor grillen og speider utover panseret. Macho bil, får en vel si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 det der er bare helt sykt, ja takk sier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Q7 er nydelig! Men så var det jo pengene da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Helt enig, sykt grom bil. "En kompis av en kompis" har denne, Porche Cayenne Turbo og noen andre biler. Blir ikke lite misunnelig akkurat EDIT: Ser han oftest i Q7èn det er vel noe spesielt med den da tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Herregud... i dette perspektivet er jo en X5 direkte kompakt og elegant... og det sier ikke så rent lite... ... Audi er helt klart på bærtur når det gjelder både konsept og design om dagen... den nye Q7 er nok syvende generasjon VW Kübelwagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Nye Q7'n syns jeg er helt rå designmessig, men bittelitt for stor. Av en eller annen merkelig grunn så er det også liten bagasjeplass i den store bilen. Veldig heftig med en V12 diesel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Ville heller hatt R10'en den er basert på jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 ... Audi er helt klart på bærtur når det gjelder både konsept og design Der er jeg uenig med deg, ang design. Design er og blir en subjektiv ting, men jeg mener nå at Audi tvert imot faktisk har begynt å få riktig orden på designen sin. Hvorvidt det er fint, etc, kan diskuteres i det uendelige, men de har jo nå et design som er lett gjenkjennelig, og de har sin egen stil. Tipper at grillen vil bli kopiert etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Hvorvidt det er fint, etc, kan diskuteres i det uendelige, men de har jo nå et design som er lett gjenkjennelig, og de har sin egen stil. Tipper at grillen vil bli kopiert etterhvert. Design er helt klart en subjektiv opplevelse (bare se på Banglemann´s kreasjoner), men jeg håper virkelig ikke at fronten på Q7 blir kopiert av alt for mange bilprodusenter iom. at den mest av alt minner om en truck eller en liten lastebil. Modellen virker spesialtilpasset det nordamerikanske markedet... der den store drømmen nettopp er en liten lastebil eller en alt for stor SUV... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Designmessig så syns jeg også Audi har kommet seg Dagens A8/S8 er f.eks 100ganger finere enn E65 romskipet Nye allroaden ser også fin ut.. A6 og en A4 med sportline knuser en E90 i design. Interiørmessig er nye BMW hvertfall ille. Håper at de får tilbake litt finish på interiøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Designmessig så syns jeg også Audi har kommet segDagens A8/S8 er f.eks 100ganger finere enn E65 romskipet Nye allroaden ser også fin ut.. A6 og en A4 med sportline knuser en E90 i design. Interiørmessig er nye BMW hvertfall ille. Håper at de får tilbake litt finish på interiøret.. Jeg er enig i at A8 er betydelig mye finere enn E65, men at A6 knuser E60/61 og A4 knuser E90/91 er jeg ikke enig i. Jeg tror imidlertid at det er håp når det gjelder BMW og opplevd interiørkvalitet... X3 med facelift skal etter sigende være betydelig bedre på dette punktet enn tidligere (jeg har ikke selv hatt tid til å sjekke dette enda). For meg ser imidlertid Q7 ut som en slags monster Touareg... litt på samme måte som en Phaeton ser ut som en monster Passat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Designmessig så syns jeg også Audi har kommet segDagens A8/S8 er f.eks 100ganger finere enn E65 romskipet Nye allroaden ser også fin ut.. A6 og en A4 med sportline knuser en E90 i design. Interiørmessig er nye BMW hvertfall ille. Håper at de får tilbake litt finish på interiøret.. A8en er pen. Ellers er jeg ganske uenig. Den nye trapsgrillen har jeg ikke mye sansen for, forrige generasjons A4(og tildels A6) var langt penere synes jeg. Og den nye Allroaden ser jo så bling-bling ut med den chrome grillen at den hadde glidd grett inn i neste 50-cent video... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Designmessig så syns jeg også Audi har kommet segDagens A8/S8 er f.eks 100ganger finere enn E65 romskipet Nye allroaden ser også fin ut.. A6 og en A4 med sportline knuser en E90 i design. Interiørmessig er nye BMW hvertfall ille. Håper at de får tilbake litt finish på interiøret.. Ganske enig med interiør delen. Den nye TT'n f.eks. har et meget pent interiør Ang. Allroaden syns jeg den er ganske stilig, men den mangler litt offroad look. Syns den ligner alt for mye på en hevet A6 Avant med ny grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 at man velger å satse på sånnt når man idag vet konsekvensene av forurensningen bilene skaper forteller kun at mennesker er dumme. j*vlig dumme. er nok en bil for usa hvor penisene er svært små,parkeringsplassene store og mange og vettet savnes. nesten så man håper de muslimske landene en dag sier: nei,ikke mer olje til deg bush. kjøp et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 at man velger å satse på sånnt når man idag vet konsekvensene av forurensningen bilene skaper forteller kun at mennesker er dumme. j*vlig dumme.er nok en bil for usa hvor penisene er svært små,parkeringsplassene store og mange og vettet savnes. nesten så man håper de muslimske landene en dag sier: nei,ikke mer olje til deg bush. kjøp et annet sted. Og det er nettopp der BMW´s nye alternativ kommer inn i bildet... E65 745h er det første seriøse tiltak for å bli uavhengig fosilt drivstoff fra bl.a midtøsten... og Norge. Jeg kommer tilbake med mer informasjon vedr. hvorfor den såkalte hydrogen økonomien er fremtiden... både økonomisk og politisk. Mitt innlegg nr. 5000 kommer til å handle om Wasserstoff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå