Svensson Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Har flytta til Kongsberg for å studere, og fant ut at Chrzz bor jo her. Var derfor uta å fikk tatt noen bilder av kebabtralla Syns bildene ble jævlig bra jeg.. Takker og bukker til Chrzz! Hva syns dere andre her da? PS. Han tar de gratis altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Nice Fin bil fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Fin bil ja... synes bildene var litt mørke, men ellers knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Veldig pene bilder. Bilen er skikklig stilig den også Tok dere ikke noen bilder av bilene deres sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 hehe. Min ustylede & ulakkerte e36 ved siden av hans ville blitt som å plassere en lada fra 1977 der hehe. Balleknalle: joda. er litt mørke, men jeg syntes nu det er litt mer kontraster slik, samt slik lyset var, så ville isåfall himmelen bli helt hvit nesten hvis man skulle hatt mer lys på bilen. har ennu ikke fått alt til blitz-greiene i posten, så da ble det bilder uten blitzhjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 nei:S ble ikke gjort det.. tenkte faktisk på det, men ble glemt bort. Men går raskt å få tatt flere hvis ChrZZ har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Jeg tar bilder på løpende bånd Så alt kan fikses! Får ta et annet sted neste gang isåfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Pene bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Flotte bilder av flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Absolut fine bilder dette og lyssettingen er fin den iom. at kontrasten mellom bilens sølvfarge og himmelen er mer tydelig når bildene ellers er en tanke mørke. Hvordan var dette igjen... fotografen er gratis... bildene er gratis... kjører du til Danmark også ChrZZ ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Jeg synes du har en pen bil Og jeg tror Chrzz har et bra kamera og bra bilde ferdigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 En av de bedre E46'ene her inne...likte E36 looken på bakfangeren. Fronten var også bøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 12, 2006 Share Skrevet September 12, 2006 Rå E46 sedan og pene bilder! Og endelig kan også jeg loade slike tråder igjen... 3 uker på modemh....te kan frustrere den beste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 12, 2006 Forfatter Share Skrevet September 12, 2006 Tusen takk for tilbakemeldingene,veldig hyggelig ChrZZ Burde få like mye ros.. har tatt bilder av bilen min før,men ble noe helt annet når han tok bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå