steffen_sandnes Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Hva kommer dette av? når jeg vrir om nøkkelen lager den bare en tikkelyd, den starter ikke den har gjort dette en gang tidligere og nå igjen i dag det er strøm på bilen da radioen fønker fint..
Rogern Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 da er d ikke nok strøm. min var også sånn av og til. kunne spille radio osv men var ikke nok til å starte. kjøp nytt batteri
steffen_sandnes Skrevet September 13, 2006 Forfatter Skrevet September 13, 2006 ok... sa det er ikke noe "dead serious" galt med bilen? er det på BMW jeg bør kjøpe batteri eller går det greit på biltema batteri? evt. fra ett annet sted en biltema..?
gemiz Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 biltema e veldig bra når det er snakk om batteri syns jeg...
Rogern Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 jeg er veldig fornøyd med batteriene på biltema. du kan jo prøve å trillstarte bilen, for å se om noe er galt. må være en føler på nyere biler som sier ifra når d er for lite strøm og forteller bilen ikke prøv en gang. på gammle kimer man jo till ¨d blir stille
eriklepe Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 biltema batteri har flere ganger vært best i test ja. Og så godt gjemt batteriet er baki der så spiller det jo ikke noe rolle hva som står på det
Bjørn 320 Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Er nok batteriet ditt som er kaputt...kan jo alltids prøve å få lånt deg eit eller bruke startkablar får å få bekrefta dette før du kjøper nytt.
Rukke Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Hei, hadde samme problem på min e46 her for en ukes tid siden. Alt så ut til å virke bortsett fra det at bilen ikke startet da. Kjøpte nytt batteri. Startet med en gang. Prøvde å sjekke billige batterier, men trengte 80 ampere, så da ble det merkeverksted. 1100 kr.
Bjørn 320 Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Hei, hadde samme problem på min e46 her for en ukes tid siden. Alt så ut til å virke bortsett fra det at bilen ikke startet da. Kjøpte nytt batteri. Startet med en gang. Prøvde å sjekke billige batterier, men trengte 80 ampere, så da ble det merkeverksted. 1100 kr. Biltema har 88 Ah til 698 kr...
StigJ Skrevet September 13, 2006 Skrevet September 13, 2006 Bytt batteri Steffen. Samme skjedde med meg. Radio funka fint, men det var for lite strøm til å få start. Sikkert en celle eller to som har tatt kveld. Hvis spenningen falt ned til 11.9v ville den ikke starte med det gamle batteriet. Nå kan jeg i alle fall være nede i 11.7 uten problemer. Jeg kjøpte meg et Sønnak gelebatteri.
steffen_sandnes Skrevet September 14, 2006 Forfatter Skrevet September 14, 2006 Bytt batteri Steffen. Samme skjedde med meg. Radio funka fint, men det var for lite strøm til å få start.Sikkert en celle eller to som har tatt kveld. Hvis spenningen falt ned til 11.9v ville den ikke starte med det gamle batteriet. Nå kan jeg i alle fall være nede i 11.7 uten problemer. Jeg kjøpte meg et Sønnak gelebatteri. Bytta batteri i går å merket med engang at bilen startet myyye lettere, var nok ikke verre enn det nei men batteri var jo ikke akkuratt svinbillig, betalte 750:- på mekk
Bimmerfanatic Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 Bytt batteri Steffen. Samme skjedde med meg. Radio funka fint, men det var for lite strøm til å få start.Sikkert en celle eller to som har tatt kveld. Hvis spenningen falt ned til 11.9v ville den ikke starte med det gamle batteriet. Nå kan jeg i alle fall være nede i 11.7 uten problemer. Jeg kjøpte meg et Sønnak gelebatteri. Bytta batteri i går å merket med engang at bilen startet myyye lettere, var nok ikke verre enn det nei men batteri var jo ikke akkuratt svinbillig, betalte 750:- på mekk Bra å høre at bilen startet igjen da! 750,- er vel ikke noe sum i forhold til den lettelsen som man føler når det ikke var så alvorlig som man først trodde....
StigJ Skrevet September 14, 2006 Skrevet September 14, 2006 750 er svinbillig jo. Det ene batteriet jeg har i bilen koster 1500,- Det andre koster 4000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå