j0lle Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Selges : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8365990 MB, desverre ikke BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Fin og ryddig bruksbil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 Har lite peil på MB, men regner med at denne er verdt 35000? Har fått 4 mail allerede (lagt ut for 20 min siden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 13, 2006 Share Skrevet September 13, 2006 Knapt innkjørt jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 13, 2006 Forfatter Share Skrevet September 13, 2006 hehe.. Noe har den jo rulla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 hehe.. Noe har den jo rulla merc motorer går lenge. helt til rusta overtar.. synd den er litt for dyr for meg og ikke manuell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 hehe.. Noe har den jo rulla Tru meg, dette er ingenting for ein merce motor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Motorene der kan gå en million med riktig stell så er masse bil igjen der enda ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 vinter bil a du, merce er jo det absolutt dårligste av alle rwd på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 vinter bil a du, merce er jo det absolutt dårligste av alle rwd på vintern Takk, du er en av de jeg ikke kommer til å høre på om jeg trenger råd i fremtiden. Folk fra Merce-miljøet mener hardnakket at W124-karosseriet er det siste skikkelige som Mercedes laget. Dere finner ikke mer rust på en slik bil enn en BMW fra samme tidsrom. Heller omvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 hehe.. Noe har den jo rulla merc motorer går lenge. helt til rusta overtar.. synd den er litt for dyr for meg og ikke manuell.. Jeg ville ikke kjøpt en charmedes med manuell. Synes ikke dem har fått til de manuelle kassene. Fine biler dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 hehe.. fungerer fint som en vinterbil denne.. Kommer lettere opp på fjellet med den enn med min e36 compact! Men uansett er bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Vinterbil og vinterbil fru blom. En av de egenskapene den der har er at den kan spinne seg fast på slett vei. En kompis av meg har en sånn og kan bekrefte det at der må nok endel vekt i bakrommet for å komme seg frem her i Tromsø... Var på Grand Canaria for endel år siden og der var det ei MB drosje som det stod 350 000 på kilometer telleren. Jeg spurte om det var 1 million. Nei svaret sjåføren, det er 2 millioner og 350 000... he he motorer har det nok godt når de aldri er under 20 grader..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå