Lien Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 E92 er forøvrig en lekker bil og Bangle viser hva han kan i denne bilen. Absolut, men det er bare litt trist at han åpenbart må ha et par-tre forsøk før modellene blir skikkelig fine. E92 gir meg for første gang en skikkelig vil ha følelse når det gjelder Banglemann´s kreasjoner... den er rett og slett et praktstykke av en bil... Her må jeg si meg enig. E60,E65 og 1 serie måtte jeg bli vant til før jeg syntes den ble fin, men E92 slo han fra første stund, noe jeg mener er meget positivt for BMW! Men nå som han endelig har fått det til, så skal han jaggu meg slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Ble ikke galt det, nei E92 har faktisk Norgespremiere 23. september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Det gjorde seg med Hartge felger ja - men jeg synes E92 er ny-de-lig uansett Jeg vil gjerne ha en 335 i Montego Blue: ..med 19" CSL replica Blir jo også spennende å se hva Alpina klarer å få ut av 335'en - 400+ hk burde jo være oppnåelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Men nå som han endelig har fått det til, så skal han jaggu meg slutte. Mhm.. Kanskje han tenker å gi seg på topp..(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Tror jeg bare tar og bestiller en Coupe med det samme jeg.. er jo så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Er ikke helt overbevisst at coupe'n er rå enda, men det nærmer seg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 14, 2006 Share Skrevet September 14, 2006 Det gjorde seg med Hartge felger ja - men jeg synes E92 er ny-de-lig uansett Jeg vil gjerne ha en 335 i Montego Blue:D Av blåfarger ville jeg valgt en i Le Mans Blue. Syns det er helt nydelig Eller, kanskje Titanium Silver hadde blitt bra. Eller en sort, med sorte felger og en skikklig brei, chrome kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rukke Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Her er det bare å begynne å spare.... Har sittet å sett på bildene nå i noen minutter, blir bare finere og finere. Skal bli morro å høre hva jeg må legge i mellom på min e46 coupe for å få 335.... Sikkert en pen slant med kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 18, 2006 Share Skrevet September 18, 2006 RÅ LEKKERT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå