Gå til innhold

m20b25 bygget om til 2,7 turbo....

Anbefalte innlegg

Skrevet
oljespyling/underspyling er jo orgianlt på disse motorene.det hjelper til kjøling og ikke noe annet.det som har vært problemet er at man river staken ut av stempelet.ergo for svak konstruksjon i stempelt ved stempelbolten.det holder til en viss økning helt sikkert, men 500 hk over en tid er nok bare flax.

om du har bet. 3 kr for en smidd veiv så er det også gratis.slike er ikke så lett og oppdrive og om man gjør koster disse flesk.ligger ikke og slenger rundt om slike. :) heldig du

:? Trodde det var m50b25 motoren som hadde underspyling av 2.5 liter til bmw....!?? Jeg fikk hvertfall besked om at det var blitt maskinert til oljespyling til min motor!!?

Skrevet
oljespyling/underspyling er jo orgianlt på disse motorene.det hjelper til kjøling og ikke noe annet.det som har vært problemet er at man river staken ut av stempelet.ergo for svak konstruksjon i stempelt ved stempelbolten.det holder til en viss økning helt sikkert, men 500 hk over en tid er nok bare flax.

om du har bet. 3 kr for en smidd veiv så er det også gratis.slike er ikke så lett og oppdrive og om man gjør koster disse flesk.ligger ikke og slenger rundt om slike. :) heldig du

:? Trodde det var m50b25 motoren som hadde underspyling av 2.5 liter til bmw....!?? Jeg fikk hvertfall besked om at det var blitt maskinert til oljespyling til min motor!!?

legget til at jeg leste feil motorbetegnelse her og det er såklart ikke org. med oljespyling på m20 det har m50.. :oops::oops:

Skrevet

Da gjaldt vel alt det du skrev her m50 da...?..

• 4 weeks later...
Skrevet
Ser ut som greie gjennomsnittlige priser det du har betalt og fått.

Regner med det er underspyling av stemplene du mener med oljespyling og det er jo greit å ha.

Litt skeptisk til en turbo til 5 lapper hvis det en kjøpt her til lands,ellers høres det ut som en artig motor.

Lykke til.

kkk/garrett...61 inn 84ut... steg3 aksling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...