Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg bestilte mine hvite blinklys hos Scmidemann for 2 måneder siden å har enda ikke fått de, å når jeg var inne på siden deres å sjekket for en liten uke siden så sto det at lysene var utgått..

står at de på siden er utgått men ikke de foran.. menmen får se om de kommer i løpet av uken..

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var det mye jobb og få plass til den motoren eller? vurderer og prøve meg på en 750 motor, med twin turbo..

Skrevet
Ja du må ta turen.. Om du har litt mindre trykk så spiller ikke det noen rolle ;) Vil se bygget ditt, og ikke minst sitte på :P

Ja er vel like greit med lavt trykk for en nybegynner på bane. :) Å sitte på en tur skal vi vel få til. 8)

Skrevet
Jeg bestilte mine hvite blinklys hos Scmidemann for 2 måneder siden å har enda ikke fått de, å når jeg var inne på siden deres å sjekket for en liten uke siden så sto det at lysene var utgått..

står at de på siden er utgått men ikke de foran.. menmen får se om de kommer i løpet av uken..

Om de i såfall ikke kommer så har de på www.radicast.se også, der jeg har bestilt mine :)

Skrevet

Om de i såfall ikke kommer så har de på www.radicast.se også, der jeg har bestilt mine :)

blinklysa kom i dag..

Skrevet
var det mye jobb og få plass til den motoren eller? vurderer og prøve meg på en 750 motor, med twin turbo..

Wastegaten går vel så vidt klar karosseriet, men det går. 750 motor med twin turbo tror jeg desverre du får problemer med. Bare å se på prosjektet til E30big (E34 med 850csi twin turbo motor) ikke mye plass igjen der, og det er på E34.

Skrevet

M70 dobbelturbo skal alltid få plass i en E28, da dette allerede er gjort i en E30. Dog må du regne med å lage et nytt plenum for å få plass til turboene. :lol:

Skrevet

Turen til Våler startet fint, men etter ca 15min etter Åndalsnes rykket jeg av ene stikkakslingen under en forbikjøring. :x Turen til Våler så noe mørk ut en periode. Fikk til slutt skrudd på igjen stikkakslingen så jeg kunne komme meg tilbake til Åndalsnes for å prøve å få tak i unbrako verktøy for å skru skikkelig fast stikkakslingen. Grunnen til dette var at jeg bare hadde ett lite unbrako bitts. Ved Åndalsnes traff jeg Ove med malboro M3`n som var så hyggelig å låne meg verktøy og kunne fortelle at dette var helt vanlig og at det var bare å stramme til og kjøre videre. :D Dette ble gjort, og bilen fungerte utmerket resten av turen. :D

026ie4.jpg

027vk2.jpg

Skrevet

Fikk kjørt på bane både på lørdagen og søndagen. Kjørte først familiekjøring både jeg og fruen og så videre til klasse to. Fruen fikk kjørt en del på damekjøring også. Vi fikk begge mersmak på banekjøring og stiller garantert opp neste gang. 8) Men vi har mye å lære på banekjøring, men det har vel alle nybegynnere. Uansett ett topp treff! :D

046pr7.jpg

089zn7.jpg

090ym6.jpg

banekjringls1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...