Gå til innhold

Min e36 325i


pocket
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil du har:) hvor kjøpe du felgene a? kunne tenkt meg sånne sjæl jg. har samme bilen bare 320i. har du senke fjærer også?

Felgene kjøpte jeg på dekkcompaniet på rud i Bærum, men det er de samme som de selger på GS, hartge replica :wink:

Bilen er senket 40/15 mm med H&R fjærer i kombinasjon med Bilstein dempere. Veldig fornøy med dettte oppsettet! Eneste jeg lurer på er om jeg har hærpa begge demperene bak allerede, ser ut som de lekker :roll: Men får jo nye på garanti, hvis de er ødelagte :wink:

Skal prøve å få slengt ut noen biler med sommerhjul på snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått skrudd på sommerhjula, så da kommer det endelig noen bilder!

dscn1618editio0.jpg

dscn1601editex8.jpg

dscn1611editat6.jpg

dscn1620editxq1.jpg

dscn1639editui0.jpg

dscn1644editio0.jpg

dscn1650edittk5.jpg

dscn1624editud8.jpg

Hva synes folket?

Kom gjerne med tips til styling! Har ikke råd til så mye men hva synes folk man burde begynne så smått med?

Mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene felger :wink: Gleder meg selv til å få på mine, eller gleder meg generelt til den store vårpussen 8)

Mitt tips er en bakrutespoiler. Denne koster ikke allverden, men gjør mye for bilen synes jeg. Gråe/sotede blink fremme er også mye penere.

Her et bilde fra min gamle E36 sedan med bakrutespoiler:

IMG_0014.jpg

Og her gråblink på min nåverende bil før jeg skiftet ut de:

div_100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
meget pen sedan dette! Disse hartge felgene kler bilen veldig godt! subber det noe med dette oppsettet senk/felger?

Ja det subber med litt stor fart over humper, og hvis man har folk baki :?

Men man må lide litt for skjønnheten ;) Har i tillegg "brettet" inn innerkanten på hjulbuen, men subber litt allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånte fatters Nikon D80 her om dagen og tok noen bilder :D

dsc0317editgj2.jpg

dsc0330editdr1.jpg

dsc0333editlm5.jpg

dsc0351editia1.jpg

Skal flytte ut til sommeren, så lurer på om jeg da ikke må selge bilen til fordel for husleie :cry: Noen som har noen meninger om hva en slik bil kan være verdt om dagen? Ser at prisene på feks autodb varierer en del, og at enkelte er priset som om det skulle være laget av gull. Hva mener folk er salgs pris på en slik bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Som sagt før, Pen bil. Facelift front gjør seg godt. Men hvor mye gav du for den, hvor -og var det mye pes å bytte rammen?

Glemte helt å svare her jeg :roll: Husker ikke hva jeg betalte for den, men kjøpte den på GS under BMWCCN dagene eller hva det var for noe der i høst! Var ikke så vanskelig å montere, men bytta jo frontfanger i samma slengen så det var fort gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...