pocket Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg har egentlig bestemt meg, men hva ville dere gjort med 97" nyrene? Skal enten ha de orginale (krommet), lakke de i bilens farge eller lakke dem matt sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Kjempefin bil med flotte felger Etter å ha kjørt med svarte nyrer i noen måneder har jeg funnet ut at bilen ser for anonym ut. En fjerner liksom litt av BMW identiteten. Jeg ville gått for de originale chrome nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg har egentlig bestemt meg, men hva ville dere gjort med 97" nyrene?Skal enten ha de orginale (krommet), lakke de i bilens farge eller lakke dem matt sort. Ville beholdt nyrerene i chrom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ok. Pen bil du har der. Men angående senkingen..når må/bør man bruke kortere dempere..får man flere lengde-varianter..uorginalt eller orginalt? Er M-tech demperne kortere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 "Regelen" sier vel at man skal bytte dempere når man senker mer enn 40mm. Jeg har bytta til Bilstein Sprint dempere som er stivere og kortere dempere. Kanskje ikke alle som er enige med meg, men jeg mener at man uansett burde bytte til stivere dempere når man senker hvis man er opptatt av kjøreegenskaper. Sier seg jo selv at det blir feil med myke dempere og stive fjærer. M-tech har jeg ikke vært borti så skal ikke uttale meg om det, men tipper det er andre stivere dempere der også Angående nyrene så tror jeg at jeg velger å gå "mot strømmen" her. Blir sannsynligvis lakkert i bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2006 En liten update: Delene blir forhåpentlig lakket i løpet av helgen! Har sendt av gårde to nye forskjermer, M fronten, panseret, 97 grill-ramma og nyrene. Lakker sansynligvis kanalene også i samma slengen. Skrudde av panseret hos lakkereren i dag, og kjørte hjem uten panser. Lyden var sinnsykt kul uten panser på! Fikk nakkehårene til å reise seg Skjønner ikke hvorfor BMW leveres med panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 ...Skrudde av panseret hos lakkereren i dag, og kjørte hjem uten panser. Lyden var sinnsykt kul uten panser på! Fikk nakkehårene til å reise seg Skjønner ikke hvorfor BMW leveres med panser He he, ja panser skulle vært ulovlig på biler med stor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 -Flotte felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2006 Takker Brukte vel som alle andre ganske så lang tid på å bestemme meg for felger Forøvrig ble det også montert et To P To xenon kit for noen uker siden, ble meget fornøyd med resutatet! Bilder og mer om det finnes her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... ight=xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvor får man kjøpt di 40/15 fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 www.autotrio.no selger H&R fjærer! Husk BMWCCN rabatt hvis du er medlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 En update av hva som har skjedd den siste tia: Har endelig fått lakkert fronten, montert M fangeren, 97' nyrer og grill! Siden det var en del stein sprut på panser og skjermer, så ble kjøpte jeg to nye skjermer så da ble hele fronten lakkert, inkludert fanger, grill, nyre rammene, to skjermer og panseret! Noen bilder, beklager dårlig kvalitet på den del av dem: Har også montert noen blå LED's fra dioder.no i parklysa, blei kanskje en smule for blått for min smak! Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 se der, ser meget pent ut.. Begynner å vurdere shadowline mer og mer på min også.. Så jo meget pent ut der! Var ikke så lett å se de deodene, så noe merkelig ut på bildene, eller er det bare meg? Mye måtte du ut med for å lakkere panseret? P.S. Feig med snø, jeg vil også ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Du spør jeg svarer bilen var penere nå enn sist jeg så den. Parklysene ble for blå. Og som jeg har sagt tidligere nyrer i chrom er penest i fronten Men kjører du med hjulkapsler på vinterdekkene?eller ser jeg altfor dårlig etter noen pils?hva med 17"du kjøpte av meg?gode vinterfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Så konge ut det! Helt riktige mods i mine øyne i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå