propan Skrevet Oktober 7, 2006 Skrevet Oktober 7, 2006 Merke er det,muligens interessert. Og denne mener du er bedre enn orginal BMW som også har en liten gummi opphøyning rundt vann og olje?
BR Racing Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2006 hei, Fel-Pro, nascar kvalitet, ¨ har levert flere til turboprosjekter,og de funker fint.
BR Racing Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2006 Nascar er en av Usa største racing former, motorene må tåle høye turtall over lange tider på en stor oval rundbane, det settes da store krav til pakninger i motoren, Fel-pro har Nascar logoen på sine produkter, det står på innpakningen av pakningen: The Gaskets Professionals trust. hørt lite dårlig om kvaliteten på pakninger derfra, bruker det kun på egne motorer.
bimmerdude Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 hvilke motorer/biler har du laget da? noen kjente/omtalte biler med?
Yngve Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 hvilke motorer/biler har du laget da?noen kjente/omtalte biler med? Godt spørsmål.
BR Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2006 hehe, jeg sa jeg brukte det på mine egne motorer, må ikke være noe omtalte noe sted, søk på fel pro på nettet da,så må det vel stå noe av intr der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå