Truls 87 Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Var ute å tok noen bilder i stad. Bilen er en 1999 mod 320CI som jeg hentet hjem fra tyskland i våres. Eneste jeg har gjort med den kosmetisk er hjul (BBS CK 8,5 X 19") og senking (40/30) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Så ut som en meget pen bil Savnet et profil bilde jeg da ( et tatt rett fra siden). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 bilen er helt topp den. eneste jeg kunne savne er alu interiørlister. Også M-tech aeropakke da. Men så var det de penga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Ja, en komplett M-tech II pakke koster vel ca 13.000,- fra GS Bildeler, men da med alt av festemateriell osv slik jeg har forstått det.. Men du kan jo også sjekke de danske sidene til www.koed.dk , de pleier å være en del billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Pen bil! Akkurat som jeg ville hatt den om jeg hadde E46! Men spanderer du på deg M-tech, går du fra å ha en fet bil til en grisefet bil! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Pen E46 coupe Nå kan vi snart stare en klubb for bimmers.no medlemmer med sølv E46 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Pen E46 coupe Nå kan vi snart stare en klubb for bimmers.no medlemmer med sølv E46 coupe hehe.. meld meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 deilig bil ! Felgene passer dritbra til bilen, tenkte på de der jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Var å tittet på flere felger, men endte opp med BBS CH (motorsportfelgene) eller BBS CK. Etter å ha sett litt på dem synes jeg CK felgene så litt større ut siden eikene på dem går i en liten profil helt ut til kanten mot dekket. Derfor valgte jeg disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Utrulig fin bil du har, liker coupen jævli godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Pen coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Nice og clean e46 ! Perfekt utstyrt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Takk for det. Er veldig fornøyd med både bil og utstyr. Men som kjent... Mye vil ha mer. Hehe. kunne godt ha tenkt meg en 330 nesten gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Nydelig og clean E46 coupe. En 320 er da absolutt ingen motorsvak bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 kunne godt ha tenkt meg en 330 nesten gang Litt enig der! Kunne tenkt meg det je og Grattis med fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå