Gå til innhold

Bilder av min E46 320CI

Truls 87
 Share

Anbefalte innlegg

Pent! 8)

Fint med den M-lista på bakluka. Har lurt på den selv mange ganger også...

Hvordan senkesett har du på? Produsent altså. Min er senket 30/20, men de ser jo helt like ut. Tror det må være litt forskjeller fra produsent til produsent.

M-lista gjør seg godt. Kjøpte den i tyskland i sommer. Senkesettet er fra Lesjöfors. Skal senke 40/30 på orginal bil. Men siden jeg har M-tech understell var vel bilen senka ca 15mm i utgangspunktet. Så realiteten senka det vel ikke mer enn 25/15 hvis ikke jeg tar helt feil. Er forøvrig veldig fornøyd med lesjöfors. både hva angår utseende og kjøreegenskaper. Men nå brukes bilen min bare til å kjøre på vanlige veier da. Ikke bane og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skiftet ratt i bilen ?

Trudde at nytypen ratt kom i 2001??

Har hvertfall lyst på et slikt :)

Meld meg på Coupe klubben også :D

Kjøpte min i mars og er storfornøyd. Kunne ha tenkt meg å trimmet litt, men det er jo så sinnsykt med avgifter :evil:

Anbefaler også til alle å kjøpe blinkers på GS Bildeler.

Jeg er hvertfall meget fornøyd

Før

3226-817.jpg

Etter

3226-3517.jpg

3226-1417.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det er nok ikke så veldig mye å spare på å hente inn en 320 tror jeg, men du har et mye større marked i tyskland. Dette gjør jo at du har større sjanse for å finne akkurat "din" bil. En annen ting er at bruktbiler i tyskland er generelt mye bedre holdt enn norske.

Må nok litt dyrere biler til for å spare de store pengene. Bør vel gjerne også være diesel. Fattern var nettopp å hentet en 330 xd. Disse er det som det ble skrevet tidligere en del å hente på. Har også funnet ut at det er rundt 80 000 billigere enn de bilene som ligger til salgs her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...