///Magnus Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Pent! Fint med den M-lista på bakluka. Har lurt på den selv mange ganger også... Hvordan senkesett har du på? Produsent altså. Min er senket 30/20, men de ser jo helt like ut. Tror det må være litt forskjeller fra produsent til produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Pent! Fint med den M-lista på bakluka. Har lurt på den selv mange ganger også... Hvordan senkesett har du på? Produsent altså. Min er senket 30/20, men de ser jo helt like ut. Tror det må være litt forskjeller fra produsent til produsent. M-lista gjør seg godt. Kjøpte den i tyskland i sommer. Senkesettet er fra Lesjöfors. Skal senke 40/30 på orginal bil. Men siden jeg har M-tech understell var vel bilen senka ca 15mm i utgangspunktet. Så realiteten senka det vel ikke mer enn 25/15 hvis ikke jeg tar helt feil. Er forøvrig veldig fornøyd med lesjöfors. både hva angår utseende og kjøreegenskaper. Men nå brukes bilen min bare til å kjøre på vanlige veier da. Ikke bane og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Har du skiftet ratt i bilen ? Trudde at nytypen ratt kom i 2001?? Har hvertfall lyst på et slikt Meld meg på Coupe klubben også Kjøpte min i mars og er storfornøyd. Kunne ha tenkt meg å trimmet litt, men det er jo så sinnsykt med avgifter Anbefaler også til alle å kjøpe blinkers på GS Bildeler. Jeg er hvertfall meget fornøyd Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Veit forrige eier hadde bytta ratt i bilen rett før jeg kjøpte den fordi airbagen hadde løst ut etter en frontskade. Når dette rattet kom tørr jeg ikke si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Jeg syns de orginale blinklysene var finere men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Jeg syns de orginale blinklysene var finere men Ditto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Tror det rattet der er tilgjengelig på alle E46er helt ut til 12/01. Fra 06/00 er forresten et enda nyere ratt tilgjengelig også - som er enda tøffere enn det vi så på bilen i tråden. Her er altså det siste rattet såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Råflott coupe, m-tech pakka gjør susen den Er det mye penger å spare ved å hente en slik bil inn til norge sjøl?? Skal nemlig ha meg en 320ci 2000-2004mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Vi skal ihvertfall importere en 330d fra Tyskland (eller strøket der) etter nyttår. Vet at vi kan spare opptil 80.000 kr sammenlignet med det jeg har funnet av bruktbilpriser ute på det norske markedet. Det er mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Det er nok ikke så veldig mye å spare på å hente inn en 320 tror jeg, men du har et mye større marked i tyskland. Dette gjør jo at du har større sjanse for å finne akkurat "din" bil. En annen ting er at bruktbiler i tyskland er generelt mye bedre holdt enn norske. Må nok litt dyrere biler til for å spare de store pengene. Bør vel gjerne også være diesel. Fattern var nettopp å hentet en 330 xd. Disse er det som det ble skrevet tidligere en del å hente på. Har også funnet ut at det er rundt 80 000 billigere enn de bilene som ligger til salgs her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå