dutten Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 er det noen der ute som veit om en side med lave priser på lakk og viser bilde av hvordan den ser ut ??? skal lakkere opp igjen min 318i e36 etter opppussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Aas og Nygård lakk og karosseri kan jeg anbefale. Holder til bak Esso-stasjonen på Tveita. Snakk med Lasse Nygård, så skal du nok få til noe.. Tlf 22 27 42 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 16, 2006 Forfatter Share Skrevet September 16, 2006 ingen med priser på bare lakken.. gjør jobben privat så trenger bare lakk.... skal bare se på priser og finne den jeg skal ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 16, 2006 Share Skrevet September 16, 2006 Kan vel f.eks ringe og spørje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 må vel bare det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå