Gunnar Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Har en Defa 8xx alarm på 520en, og vurderer å flytte den over på 535en. Er det mulig uten å kødde til et eller annet? Klarer jeg det selv, og er det i så fall verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Hvis du finner koblings-skjema,og ikke er helt grønn på bil elektro,så skal det vel ikke være det største hokus-pokus i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Skulle da ikke være noe problem det. Bare skrive ned hvilke ledninger som er tilkoplet når du plukker den ut. Skal jo inn i lik bil. Du sitter jo med koplingsskjema allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Men er det noe som må kobles tilbake igjen slik det har vært originalt når jeg fjerner Defa-boksen med ledningsnett? Og Defaen går ikke i noe låsemodus når jeg begynner å fikle med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Hvis du følger ledningene til den hvite 8-pins pluggen, finner du sentrallåsledningene. Disse er garantert klippet i to. Du må kople de sammen igjen. Det samme med startsperreledningene. Send meg en PM heller Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå