Sevenord Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Okai! Ja den 745'n sto vel til salgs i Toftaker, angrer som faen på jeg ikke stakk ned å så på den! 2minutters gange Men da har jeg jo en motor i backup, om dette skulle skjære seg. Du kan jo sende meg en PM om du skulle finne på å selge den til noen andre en meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Skal gjøre det du Ja, 2 minutter gange var det i den da jeg henta den.. hehe. Men etter bytting av LMM, samt å koble bensinpumpene riktig, og ny justerbar bensintrykkregulator, så funker den bra! Motoren går UTROLIG nydelig nå! Skulle tro den var ny.. Testa den litt om dagen etter jeg hadde fått montert boostcontroller.. Tok kick-down på den bortetter veien, og da jeg passerte 5000rpm fikk jeg hjulspinn! Angret litt de første dagene da jeg ikke fant ut hva feilen var.. Men nå som motoren er fiksa, så er jeg storfornøyd kunde! Billig var det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Faen som jeg angrer på jeg ikke sjekket ut den der.. Regnet med at til den prisen så var det bare brum, umulig å få EUgodkjent etc.. Og ble avglemt i forbindelse med ferie.. Wellwell Bra den ble kjøpt av entusiast som tar vare på den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå