Gå til innhold

Haster!!!!!Ikke nå lenger:)


bmwdude_1
 Share

Anbefalte innlegg

Riktig, en starter som skal trekke rundt en sekser med litt gammel motor som er kald og en gammel starter kan gjerne trekke opp mot 200-250A fra batteriet(kansje mer?). Og det er en stor belastning for et batteri som ikke er godt, derav når du prøver å starte så sender batteriet all strøm det klarer(lys og alt i dash forsvinner) til starteren, men det er ikke nok.

Prøv med noen startkabler. Og ja, du kan sette kablene på merket område i motorrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på at når du skal hjelpestarte er de ganske lurt å bruke sjerma startkabler så slepper du å svi motorstyringa. de har nemli jeg gjort. men er blitt sakt sjekk jordingskabel. ikke bare på batteriet men også på karosseriet og den som jorder motoren til karosseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er alt dette prøvd men ingen forandring. Brukte startkabler fra annen bil men ingen lykke... det endte med at bilen jeg lånte strøm av stoppet når jeg prøvde å starte bilen,samtidig var volten 13,2 før jeg starta og 7,1 når jeg prøvde å starte,uansett med hjelpestart eller uten...

Mystisk...

tips??

NB: dette er en automat 525tdsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...