Peoplez Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Hey, da har eg solgt 5 serien min, og er på utkikk etter ny bil. Noen som har noen forslag? Har faktisk vurdert en audi a4 stv,s.line, quattro, 2.5td (180hk diesel) med alt av utstyr, skinn/navi/kjølerom/tv/ ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Auda er det samme som å be om trøbbel Multiknirk hjulopphenget må byttes ut hver 70.000 har jeg hørt og lest flere ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 den dieselmotoren høres virkelig ut som en traktor. Tror det vil resultere i smerte å gå fra en deilig 520 til en audi diesel. I alle fall den V6'ern... høres skikkelig fæl ut. Kjøp deg en tidlig E60 de ligger rimelig stabilt i pris gjør de ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Fine de a4'ene der. Går bra gjør de også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Hva med en sen E38? 730d f.eks hvis du vil ha diesel. Når det er sagt så er de A4ene svært fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arax Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 den dieselmotoren høres virkelig ut som en traktor. Tror det vil resultere i smerte å gå fra en deilig 520 til en audi diesel. I alle fall den V6'ern... høres skikkelig fæl ut. Kjøp deg en tidlig E60 de ligger rimelig stabilt i pris gjør de ikke ? De bråker ikke så ekstremt mye men de bråker mer, det er sant. Men jeg personlig synes faktisk lyden er litt stilig.. Men for all del ikke kjøp noe under 2.0 tdi. Jeg ville gått for en 2.5 tdi. 150 hester, noe som går veldig godt i en A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Var ikke du på utkikk etter E60? Audi er på ingen måte noen dårlig bil, men jeg ville nok holdt meg til BMW. Selv syns jeg Audi og Mercedes-Benz diesel høres ut som lastebiler... Hvis du er på utkikk etter et morsomt leketøy til en "rimelig" penge kan jeg anbefale Ford F150 Lightning.. Det er en voksen bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 om man er blind og bare skal sitte på kan man jo forsåvidt velge en F-150.. huff så stygg den bilen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Du er en av få 19/20 åringer jeg har hørt sagt dette. Faktisk den første. Den bilen er jo knalltøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 De bråker ikke så ekstremt mye men de bråker mer, det er sant. Men jeg personlig synes faktisk lyden er litt stilig.. Enig med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Enig med T.A.S. Lightningen er skikklig tøff. Husker da denne kom ut, en sånn måtte jeg ha meg når jeg ble gammel nok Men, nå som Dodge har kommet med Ram SRT-10, er nok den en smule tøffere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Jeg synes en bil skal ha flere egenskaper enn "tøff" når man betaler et par hundre tusen. Det er liten tvil om at f150 er tøff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 He-he, lightning har helt klart flere egenskaper enn bare tøff, men bilen er jo skamrå. 380hk og null vekt på bakhjulene spinner lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Husk nå hvis du skal ha 2.5 dieselen til Audi så ville jeg gått for nyere enn '01 modeller. Mener å huske at det var 07/2001(edit: var 8/2003) dem utbedret kamakslingene på dem (skal ikke si sikkert men). Forøvrig på de eldre bilene ble motorene produsert med kamakslinger som hadde feil herding, dermed resulterte det i enorm slitasje og masse utgifter for eierene som ikke hadde garanti på bilene sine. Finner nok en del av bilene som er tilsalgs som eierene har allerede byttet ut kammene. Men er enig at motorene har en grov gange, men synes den er tøff selv om jeg får litt traktor følelse EDIT: http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... +problemer Linken har vært oppe før, morro lesestoff for oss med skikkelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 He-he, lightning har helt klart flere egenskaper enn bare tøff, men bilen er jo skamrå. 380hk og null vekt på bakhjulene spinner lett.. en araber på trøsykkel med 3gir spinner lett også har jeg sett Men seriøst; Jeg tenker og tenker, hvilke andre egenskaper enn tøff har den? lasteplanet er jo bortkastet, jeg ville ikke fylt opp med oljegrus til innkjørselen i DEN bilen akurat. og så er det jo bare plass til enten barnesetet eller moren, så hvis begge skal være med må man kjøre to ganger. kommer sikkert på mer, men jeg stopper der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå