Gå til innhold

Skal ha ny bil, noen tips?

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

den dieselmotoren høres virkelig ut som en traktor. Tror det vil resultere i smerte å gå fra en deilig 520 til en audi diesel. I alle fall den V6'ern... høres skikkelig fæl ut.

Kjøp deg en tidlig E60 de ligger rimelig stabilt i pris gjør de ikke ?

De bråker ikke så ekstremt mye men de bråker mer, det er sant. Men jeg personlig synes faktisk lyden er litt stilig.. Men for all del ikke kjøp noe under 2.0 tdi. Jeg ville gått for en 2.5 tdi. 150 hester, noe som går veldig godt i en A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke du på utkikk etter E60?

Audi er på ingen måte noen dårlig bil, men jeg ville nok holdt meg til BMW. Selv syns jeg Audi og Mercedes-Benz diesel høres ut som lastebiler... :roll:

Hvis du er på utkikk etter et morsomt leketøy til en "rimelig" penge kan jeg anbefale Ford F150 Lightning.. Det er en voksen bil.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk nå hvis du skal ha 2.5 dieselen til Audi så ville jeg gått for nyere enn '01 modeller. Mener å huske at det var 07/2001(edit: var 8/2003) dem utbedret kamakslingene på dem (skal ikke si sikkert men). Forøvrig på de eldre bilene ble motorene produsert med kamakslinger som hadde feil herding, dermed resulterte det i enorm slitasje og masse utgifter for eierene som ikke hadde garanti på bilene sine. Finner nok en del av bilene som er tilsalgs som eierene har allerede byttet ut kammene.

Men er enig at motorene har en grov gange, men synes den er tøff selv om jeg får litt traktor følelse :)

EDIT: http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... +problemer

Linken har vært oppe før, morro lesestoff for oss med skikkelige biler :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, lightning har helt klart flere egenskaper enn bare tøff, men bilen er jo skamrå. 380hk og null vekt på bakhjulene spinner lett.. :D

en araber på trøsykkel med 3gir spinner lett også har jeg sett :P

Men seriøst;

Jeg tenker og tenker, hvilke andre egenskaper enn tøff har den? lasteplanet er jo bortkastet, jeg ville ikke fylt opp med oljegrus til innkjørselen i DEN bilen akurat.

og så er det jo bare plass til enten barnesetet eller moren, så hvis begge skal være med må man kjøre to ganger.

kommer sikkert på mer, men jeg stopper der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...