Gå til innhold

M5 selges!! strøkent eksemplar. SOLGT!!


patricko
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bilen er en urørt orginal m5. skjøtet nye bakskjermer ifra 518 grunnet høye avgifter. gjort profft hos kaross. verksted og techtylert hele bilen etterpå. vil gjerne se den bilen som er mer urørt å strøken enn denne.. angående pris er dette billig med tanke på hva man får. har hatt 3 slike m5`er og div. andre bmw`er som jeg har pusset opp og restaurert å tro meg, jeg vet hva det koster!! var å såg på 4 slike biler før jeg kjøpte denne å alle var i følge selgere tilnærmet strøkene. Men da jeg kommer får å se/hente ser de helt jævli ut. oppfatningen min er at 95% av disse bilene er grisekjørt/oppbrukt. så et bra eksemplar skal du lete lenge etter.

mvh. patrick ørsal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg forvirret... :roll: (Ikke negativt) Men det er kanskje bare jeg som ikke skjønte det der! Men flott bil var det :shock::D Og når vi snakker orginal bil er det jo INGENTING å si på prisen!! Lykke til med salge og sorry for O.T!

Hadde det ikke vært for at jeg trenger penger til leiligheten så skulle jeg virkelig vurdert det!! Innteresert i bytte? :P

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 243508#top

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er en urørt orginal m5. skjøtet bakskjermer ifra en 518. pga. reg avgiftene. det er det eneste som er gjort med bilen. så den er i den forstand ikke "ombygd"

Liker ikke å legge meg inn i salgstråder, men når du skriver som du gjør, så må jeg legge meg i.. Bilen din er skjøtet! Den er derfor ingen orginalbil! Har selv gjort en slik jobb for å slippe avgifter, og ville aldri kallt den bilen orginal.. Bilen ser utrolig velholdt og fin ut, men å kalle den orginal blir feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til deg r. andersen! hva skrev jeg her da?

"bilen er en urørt orginal m5. skjøtet bakskjermer ifra en 518. pga. reg avgiftene. det er det eneste som er gjort med bilen"

det finnes jo orginalbiler som er kræsjet å rettet. er mye mindre omfattende dette. bilen er jo urørt. ikke løsnet en skrue. m5 cassie nr. står jo i torpedoveggen, høyre innerskjerm. å i dørene. Det er jo en orginal m5 i utgangspunktet. mye rare ombygginger. der de har vært ute med ledningsnett interiør ++ kanskje ikke alt er byttet engang. her er du litt mer sikker. men dette gidder jeg ikke å diskutere. tror jeg vet hva jeg snakker om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til deg r. andersen! hva skrev jeg her da?

"bilen er en urørt orginal m5. skjøtet bakskjermer ifra en 518. pga. reg avgiftene. det er det eneste som er gjort med bilen"

Der skriver du at bilen ikke er orginal pga at du har byttet ut bakskjermene med en 518.. :roll: Bilen din er sikkert en av de absolutt fineste E34 M5`ene på markedet, men den er ikke orginal lenger. EOD fra min side. Lykke til med salget av en fin ombygd M5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo ikke betale noen avgifter for å godkjenne ombygging dersom den "norske" bilen har vært registrert her i landet før 01.01.1996

Forøvrig: Bilen ser meget pen ut.

Vet det (bortsett fra at du bommer på datoen). Men ser den er godkjent, så da er det jo greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for off topic, men vil dette si at hvis du kjøper en norsk bil. f.eks 318 registrert 93, og en tysk bil, f.eks m3, kan du momse inn m3en, og kun flytte over bakskjermene fra 318'en, for så å få en godkjent ombygd M3 uten å betale importavgifter for den?

Kan slette dette innlegget hvis selger vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for off topic, men vil dette si at hvis du kjøper en norsk bil. f.eks 318 registrert 93, og en tysk bil, f.eks m3, kan du momse inn m3en, og kun flytte over bakskjermene fra 318'en, for så å få en godkjent ombygd M3 uten å betale importavgifter for den?

Kan slette dette innlegget hvis selger vil.

Jeg skjønte ikke en eneste ting med innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...