Nino Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 De fikk vel hjerteinnfarkt da de fant ut at bimmers folket skulle ha banekjøring Jeg har totalt gitt opp om å overbevise folket der at forumet deres er som en gammal lada... Jeg kunne sagt så mye i debatten der så jeg kunne ha sittet til i morra.. Sier du som kjører rundt i en 19 år gammel BMW.. Du kan da umulig være opptatt av at alt må være nytt med ny teknologi..!! du kjører da rundt i en gammal e30 sjæl da mann! her var det vel snakk om teknologi i dataverdenen? ikke lidenskap eller å ikke sette pris på eldre kunstverk? lite gjennomtenkt svar..
Øyvind L. Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 De fikk vel hjerteinnfarkt da de fant ut at bimmers folket skulle ha banekjøring Jeg har totalt gitt opp om å overbevise folket der at forumet deres er som en gammal lada... Jeg kunne sagt så mye i debatten der så jeg kunne ha sittet til i morra.. Sier du som kjører rundt i en 19 år gammel BMW.. Du kan da umulig være opptatt av at alt må være nytt med ny teknologi..!! du kjører da rundt i en gammal e30 sjæl da mann! her var det vel snakk om teknologi i dataverdenen? ikke lidenskap eller å ikke sette pris på eldre kunstverk? lite gjennomtenkt svar.. Jeg kjører rundt i en E30 ja, men jeg sitter ikke å sutrer og griner over at BMWCCN sitt forum er gammeldags.. Jeg synes BMWCCN sitt forumer er helt topp. E30 er ikke et kunstverk i manges øyner. For mange er E30 en gammel bil som var pop på 80 tallet og som idag er verdt vrakpanten.. Slik er det bare og det må dere leve med på samme måte som at BMWCCN har det forumet de har. Lev med det eller gi faen i å besøke siden til BMWCCN. Enkelt å greit.
Nino Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 hehe.. men det er da vel ingen her som sutrer og griner? det er en del som kommer med innspill, ja. men men.. du får kose dæ med "vrakpanten" og bmwccn-forumet da
oddis Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 De fikk vel hjerteinnfarkt da de fant ut at bimmers folket skulle ha banekjøring Jeg har totalt gitt opp om å overbevise folket der at forumet deres er som en gammal lada... Jeg kunne sagt så mye i debatten der så jeg kunne ha sittet til i morra.. Sier du som kjører rundt i en 19 år gammel BMW.. Du kan da umulig være opptatt av at alt må være nytt med ny teknologi..!! Hahaha, (ja, nå lo jeg faktisk!). Det er faktisk en av de dummeste utsagnene jeg har hørt på bimmers.no i 2006! Hva i den villeste skogen har hvilken bil jeg kjører med å gjøre en forumoppgradering? Jeg kjører E30 av 2 enkle grunner: Den er en klassiker og er det største grunnen til at jeg liker BMW. Nr 2; Innkjøp av ny bruksbil (som hadde medført at E30'n blir prosjektbil) er altfor dyrt for mens jeg enda sitter på skolebenken. Og kan DU fortelle meg hvilken SAMMENHENG og relevans det har at jeg kjører en 19 år gammel bil og ønsker en forumoppgradering som er XXX XXX antall kr billigere/gratis? En helt hinsides sammenlikning jeg ikke trodde folk kunne dra! Er selv et betalende medlem av BMW CCN og har da min fulle rett til å mene mitt om forumet deres. Har på følelsen av at jeg traff et ømt punkt som satte sinnene i kok
gbraen Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Kjører du E30 fordi det er en klassiker? Det var en pussig grunn til å kjøre en bil... Mercedes 300 SL gullvinge er en klassiker, men en E30 er gammelt skrap. Har en selv...
Sevenord Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Hehe saklig denne diskusjonen begynte å bli Men enig i det som en her sa; om mange som dropper medlemskap BMWCCN-klanen, rett og slett fordi forumet der i mine og mange andres øyne er håpløst. Når jeg først satt å så etter bmw forum var BMWCCN siden den første jeg kom inn på, og tenkte "jessufader er det mulig". Men klart folk er forskjellig, og det aksepterer jeg... Jeg skal gi forumet en sjanse som ett rent oppslagsverk, men for meg er ett Forum mer enn som så..
oddis Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Kjører du E30 fordi det er en klassiker? Det var en pussig grunn til å kjøre en bil... Mercedes 300 SL gullvinge er en klassiker, men en E30 er gammelt skrap. Har en selv... Jepp, jeg lever og ånder for E30. Kjempefornøyd. At E30 er et gammalt skrap for stå for din regning. Godt vi ikke er like.
SanMiguel Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 virker som øyvind L og Christian sine meninger som er rette her.. fullstendig latterlig både dems utsagn og bmwccn sitt forum spør du meg..
///Magnus Skrevet September 19, 2006 Skrevet September 19, 2006 Dette er tydeligvis et tema som stikker _dypt_ hos enkelte, så jeg skal ikke utdype meg noe mer enn hva jeg mener rent brukermessig. Hva det tekniske angår, har jeg ikke peiling. Da jeg kjøpte bilen min for en tid tilbake, begynte jeg å søke litt informasjon her og der, og det er ikke tilfeldig at jeg endte opp på dette forumet. Er jo innom BMWCCN av og til, og har til og med meldt meg inn, men finner det knotete og uoversiktig. Hadde sikkert funnet ut av det om jeg satt meg inn i det, men skal det være meningen? Dessuten liker jeg litt bilder og farger. Ja, jeg sa _litt_. Ikke som disse utenlandske forumene med mer bilder og blinking og smileys enn tekst, men fint å ha et navn og en avatar å knytte personene til. Blir mer personlig mener jeg. Kort fortalt; bimmers.no er et enklere, mer oversiktig og for meg, et mer underholdene forum. Kanskje det heller ville vært bedre å betale 400,- (+50,-) til bimmers.no, enn BMWCCN, men det gjenstår å se.
Øyvind L. Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 De fikk vel hjerteinnfarkt da de fant ut at bimmers folket skulle ha banekjøring Jeg har totalt gitt opp om å overbevise folket der at forumet deres er som en gammal lada... Jeg kunne sagt så mye i debatten der så jeg kunne ha sittet til i morra.. Sier du som kjører rundt i en 19 år gammel BMW.. Du kan da umulig være opptatt av at alt må være nytt med ny teknologi..!! Hahaha, (ja, nå lo jeg faktisk!). Det er faktisk en av de dummeste utsagnene jeg har hørt på bimmers.no i 2006! Hva i den villeste skogen har hvilken bil jeg kjører med å gjøre en forumoppgradering? Jeg kjører E30 av 2 enkle grunner: Den er en klassiker og er det største grunnen til at jeg liker BMW. Nr 2; Innkjøp av ny bruksbil (som hadde medført at E30'n blir prosjektbil) er altfor dyrt for mens jeg enda sitter på skolebenken. Og kan DU fortelle meg hvilken SAMMENHENG og relevans det har at jeg kjører en 19 år gammel bil og ønsker en forumoppgradering som er XXX XXX antall kr billigere/gratis? En helt hinsides sammenlikning jeg ikke trodde folk kunne dra! Er selv et betalende medlem av BMW CCN og har da min fulle rett til å mene mitt om forumet deres. Har på følelsen av at jeg traff et ømt punkt som satte sinnene i kok TOSK!!! Du sier jo forumet til BMWCCN er som en gammel LADA!! Er jo for pokker du som begynnte å sammenligne internett med BIL... Hallo, nå må du våkne!!! Du må bare være tvilling.. Kan umulig gå ann å være så teit alene!!
haakon Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 hvorfor diskuteres et annet forum her? drit i dette bmwccn og la det tørke ut...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Øyvind L., dette forumet er til som et alternativ til BMWCCN-forumet, og da må du kunne forvente at det finnes folk her som ikke er glad i BMWCCN-forumet. Det er fullstendig bortkastet energi å gidde begynne å krangle om det, ihvertfall på barnehagenivå. Hvis alle hadde digget BMWCCN-forumet hadde ikke dette forumet eksistert, og motsatt.
S3TR Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Nå skal jeg ikke henge meg opp i hvilket forum som er best av ccn og bimmers, men denne tråden har blitt noe usaklig! Jeg ville vite hvorfor ccn var nede, det er fremdeles ikke noen som har svart på med sikkerhet. Noen som veit? Bruker forøvrig begge fora, de som ikke klarer å tilpasse seg begge deler får bruke det de liker best. Så enkelt er det
Jan e34 Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Ring BMW Car Club Norway på tlf 22 65 22 45 og post svaret.
Øyvind L. Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 Øyvind L., dette forumet er til som et alternativ til BMWCCN-forumet, og da må du kunne forvente at det finnes folk her som ikke er glad i BMWCCN-forumet. Det er fullstendig bortkastet energi å gidde begynne å krangle om det, ihvertfall på barnehagenivå. Hvis alle hadde digget BMWCCN-forumet hadde ikke dette forumet eksistert, og motsatt. Jeg forventer ikke at alle skal like BMWCCN sit forum, langt ifra. Du har tydeligvis missforstått litt.. Selv om jeg ikke liker oppbygning på Bimmers sitt forum så sitter jeg ikke griner og klager over forumet slik som visse andre her inne gjør om BMWCCN. Jeg skriver og svarer faktisk på innlegg her på bimmers selv om jeg ikke liker oppbyningen. Jeg liker ikke forumet på Evo.no eller, men jeg er inne der også dagelig, men jeg synes BMWCCN sitt forum er bedre.. Og det at personer ikke gidder melde seg inn i BMWCCN bare pga de synes at forumet er gammeldags blir jo verffall ganske sært. Hadde jeg hatt M3en på veien så hadde jeg også gledelig stillt opp på bimmers sin banekjøring på Rudskogen selv om jeg liker forumet her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå