B.E.E. Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ny motor skal monteres, men hvilken? Da jeg ikke har de store planene om å modifisere for mye, ønsker jeg en motor som er "plug-and-play...pray" 3.2 liter m3 motoren er svindyr i forhold til 3 literen, så hvis en m-motor skal kjøpes må det bli 3-literen. Har også fått tilbud om en Alpina motor, både en 3-liter og en 2.8-liter. Alpina motorene er jo noe mer spesielle, men da de er bygget på M52 motoren er jeg litt skeptisk (begge mine m52 motorer har tatt kvelden). Noen som har provd disse motorene som kan gi sammenligning med m3 motoren? Kom med forslag og gode råd til hvilken motor jeg skal sette inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 3,8 liter m5 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 S50B30 med pustehjelp, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet September 19, 2006 Forfatter Share Skrevet September 19, 2006 3,8 M5 frister noe helt enormt....men hvordan er det med innstalering av en slik motor...må mye modifiseres? s50b30 med pustehjelp er jo heller ikke aveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Ville gått for S50B30 (uten pustehjelp). Du sier jo du vil ha en enkel installasjon. Burde egentlig holde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Hva med en M62B46 motor... kanskje ikke en helt enkel installasjon, men Alpina E36 B8 4,6 hadde jo denne motoren... 333 HK og 470 Nm burde holde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå