Gunnar Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Her er banesjef Sømme i gang med grilling: Det var synd vi ikke fikk til en bedre ordning på sosiale ting etter treffet. I utgangspunktet var det meningen å selge pølser underveis, men cafeteriaen ble holdt åpen, og vi var opptatt, så vi tok grillingen etterpå. Desverre dro folk flest så fort etter kjøringen at det ikke var mange som fikk det med seg. Jeg tror vi satser på en liten dash sosialt etter treffet neste gang - det er moro å diskutere dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 En som er mer opptatt av maten enn å se på fotografen også gitt.. Lurer på hvem det er jeg gitt.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Var jo ingen som sa det skulle bli grilling etterpå....Ikke så rart folk drar når kjøring slutter og det er mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2006 Share Skrevet September 19, 2006 Og ei jente bak rattet om jeg fikk med meg rett.. Artig det. Det stemmer! Hun hadde akkurat registrert bilen, tror faktisk det var i går hun sa hun gjorde det. Morsomt at det kommer jenter for å kjøre! Var den ute på banen altså? Så den ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Var jo ingen som sa det skulle bli grilling etterpå....Ikke så rart folk drar når kjøring slutter og det er mørkt Neida.. skjønner jo det. Det gikk bare litt fort. Grillingen ble tatt litt sånn "der og da", fordi folk begynte å bli rimelig sultne. Kjetil fikk sitt første måltid etter frokost. All maten og drikka skulle egentlig ha blitt solgt under kjøringen, men cafeteriaen ble til alles overraskelse holdt oppe helt til 21. Så derfor satt vi igjen med en del mat fra Meny og drikke fra Cola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Var den ute på banen altså? Så den ikke jeg... Joda, hun kjørte på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Ligger en del bilder fra "BMWE30M3" her: http://e30klubben.net/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Der var det mange fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 kommer fler i den tråden i løpet av dagen, + at jeg kommer til å legge ut en del i denne tråden i løpet av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Takk for et par fine bilder av min bil og! Hehe, ser jo at jeg har en pause på curbsen i slaktern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Masse flotte bilder! Det er bra.. begynte nesten å bli litt bekymret her.. Så litt skummel ut den pausen din Dr_S: 320iS'en i speilet som ble vanskelig å takle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 hehe, her logger jeg inn for å spørre om Dr_S hadde røykepause, så var gunnar tidligere ute med bilde. hehe Pause er lov Hvem eier denna? Ser mektig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Den E21en der var på ferja fra Horten. Fikk en mistanke om at det kanskje var en gjeng som skulle på treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Tror den turbomata E21 er fra BMWCCN Telemark. Ja, Gunnar, ble redd selv da bilen tverra over curbsen...ser ut til at alt er helt under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Bilder av min bil også. Så fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå