Gå til innhold

Bilder fra Bimmers.no treff Rudskogen mandag?! Legg ut her!!

Share

Anbefalte innlegg

Her er banesjef Sømme i gang med grilling:

CIMG4946.jpg

Det var synd vi ikke fikk til en bedre ordning på sosiale ting etter treffet. I utgangspunktet var det meningen å selge pølser underveis, men cafeteriaen ble holdt åpen, og vi var opptatt, så vi tok grillingen etterpå. Desverre dro folk flest så fort etter kjøringen at det ikke var mange som fikk det med seg. Jeg tror vi satser på en liten dash sosialt etter treffet neste gang - det er moro å diskutere dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og ei jente bak rattet om jeg fikk med meg rett.. Artig det.

Det stemmer! Hun hadde akkurat registrert bilen, tror faktisk det var i går hun sa hun gjorde det. Morsomt at det kommer jenter for å kjøre! :D

Var den ute på banen altså? Så den ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ingen som sa det skulle bli grilling etterpå....Ikke så rart folk drar når kjøring slutter og det er mørkt :)

Neida.. skjønner jo det. Det gikk bare litt fort. Grillingen ble tatt litt sånn "der og da", fordi folk begynte å bli rimelig sultne. Kjetil fikk sitt første måltid etter frokost. All maten og drikka skulle egentlig ha blitt solgt under kjøringen, men cafeteriaen ble til alles overraskelse holdt oppe helt til 21. Så derfor satt vi igjen med en del mat fra Meny og drikke fra Cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...