Gå til innhold

Bilder fra Bimmers.no treff Rudskogen mandag?! Legg ut her!!

Share

Anbefalte innlegg

hehe, her logger jeg inn for å spørre om Dr_S hadde røykepause, så var gunnar tidligere ute med bilde. hehe

Pause er lov :)

Hvem eier denna?

Ser mektig strøken ut

ID4K3413.jpg

Det er en som heter Kai fra bamble i telemark, forøvrig han jeg leier hos. Første gangen hans på banen, og det var untertegnede som stod for overtalelsen :D

Ja det en e21 med 2.3l Alpina turbomotor, han kjører med ca 1 eller 1.1 i ladetrykk, med Borger Strand datasprut. Han er også medlem i BMWCCN Telemark. Den er også godkjent med turbomotor. Jeg vet også at han har endel andre alpina deler på bilen, jeg mener at den er ombygd og godkjent som alpina. Noe jeg er usikker på. Men propan på forumet vet dette mye bedre enn meg.

Vi kjørte sammen innover på mandagen, + den blå e36 m3`n med vinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!!!

Dere må ikke mobbe min lille røde juvel...

Jeg ser at det er noen kommentarere om bilen min på siden. Jeg dro og hentet den samme dag som Rudskogen var. Den er registrert som en 328 i Tyskland, der jeg hentet den.

- Bäte er en forhandler/merkeverksted...

- Alphina kittet var på når jeg kjøpte den, og vet ikke helt om den er ombygd/Alphinakonvertert. Og det var B3 3.0 merker, men det fikk vi fjernet før godkjenning. Står Alphina på innsuget, men vet ikke om det er orginal 2.8 eller Alphina-innsug.

- Ferrari-rattet skal bort, noen som har et ratt til salgs? Og som passer litt bedre?

Og ja, jeg kjørte på banen. Var jeg eneste jenta eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Jeg ser at det er noen kommentarere om bilen min på siden. Jeg dro og hentet den samme dag som Rudskogen var. Den er registrert som en 328 i Tyskland, der jeg hentet den.

- Alphina kittet var på når jeg kjøpte den, og vet ikke helt om den er ombygd/Alphinakonvertert. Og det var B3 3.0 merker, men det fikk vi fjernet før godkjenning. Står Alphina på innsuget, men vet ikke om det er orginal 2.8 eller Alphina-innsug.

- Ferrari-rattet skal bort, noen som har et ratt til salgs? Og som passer litt bedre?

Det står det respekt av ;)

Jenter som eier en egen BMW og som kjører på banen, medfører stor grad av riktighet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kunne se var det orginale schnitzer felger også. Det er aldri dumt!

Tanklokket burde du kanskje også gjøre noe med?

Så ut som en pen bil da, bortsett fra den dekalforvirringen!

Tror kanskje du var eneste jenta som kjørte egen bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":zej2czuw]Tror kanskje du var eneste jenta som kjørte egen bil?

Var vel ikke akkurat mange jenter som kjørte i det hele tatt?

Får vi til et lenger treff en gang kan vi prøve et jenteheat om nok av gutta får med seg samboerne. Det pleier å gå litt roligere for seg i de heatene, så det er litt greiere å starte der. Farten på mange i de vanlige heatene kan skremme de beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Bilen er kjempe pen den, og ikke lett å si om det er en Alpina ut fra hvordan den ser ut utvendig da det er ganske lett å skifte ut. Ta flere bilder av motor og interiør da vel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes det noen bilder av 320is bilen, hørte noen sa den hadde rødglødene bremseskiver både foran og bak når mørket falt på \:D/

Har ikke sett bilder av den i mørket, men det er mange bilder der på e30klubben.net. Eller det var ihvertfall, for nå får jeg bare opp:

e30klubben.net

This account has been suspended.

Noe som mest sansynlig kommer av at noen regler er brutt eller betaling mangler

kontakt support@lowpriceweb.info for mer info

Skal forsøke å få tak i bildene av BMWE30M3 og få lagt de ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...