[space] Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 bildene er på vei til deg Gunnar Kanon! Du har klart å få tatt et bilde av meg på banen! Flotte saker! Hvilken lukkertid bruker du på de bildene? Får jo bra fartsfølelse på de samtidig som bilene er skarpe. Noen triks du kan lære bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 finnes det noen bilder av 320is bilen, hørte noen sa den hadde rødglødene bremseskiver både foran og bak når mørket falt på \:D/ Gløda bra av den ja! Prøvde meg på noen bilder ut av 90 gradern ved depoet, men de ble ikke noe av. Alt for mørkt. Skulle tatt noen bilder på parkeringsplassen senere. Han kjørte rimelig hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 ":2orerzjs]finnes det noen bilder av 320is bilen, hørte noen sa den hadde rødglødene bremseskiver både foran og bak når mørket falt på \:D/ Gløda bra av den ja! Prøvde meg på noen bilder ut av 90 gradern ved depoet, men de ble ikke noe av. Alt for mørkt. Skulle tatt noen bilder på parkeringsplassen senere. Han kjørte rimelig hardt! Det er 'olejørgen' sin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Mye fete biler der ja,ingen tvil om det!!Tror jeg kunne overlevd i ferrarien og ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 http://www.bimmers.no/album/?id=bimmers_rudskogen_sept06 Se der ja!! Flotte bilder! Ser du har fått 4 bilder av meg og skatten min Hohoi! Hvem tok disse bildene forresten? Du Gunnar? Lurer på om jeg kunne ha fått bildene i full oppløsning. Det hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Christopher R, det står navn på albumene som ligger der. Bildet du postet nå er tatt av Andreas Kristensen, aka BMWE30M3 her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 er alle bilene så strøkne eller er bildene manipulert tror jeg hadde blitt flau av komme med min e30. og hvorfor har ikkje jeg fått med meg dette treffet meget bra bilder.. håper det kommer opp film også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Ser du har fått tatt noen bilder av meg og bilen min også. Gøy å se! Fine bilder av Leif og 430'n også. Skal be han gå inn her å se. Takk skal du ha Andreas Kristensen. Kult bilde av hagenisse's og min bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 er alle bilene så strøkne eller er bildene manipulert tror jeg hadde blitt flau av komme med min e30. og hvorfor har ikkje jeg fått med meg dette treffet meget bra bilder.. håper det kommer opp film også. Veldig mye strøkne biler. Det var vel et par E30er hvor funksjon ganske klart hadde gått foran form, men totalt sett er det høy standard. Min er nok en av de mer slitne (svart E34 på side 7 i andreas sitt album, og helt mot slutten i space sitt). Grunnen til at du ikke har fått med deg treffet vet jeg ikke.. det står både under Nyheter på forsiden og er prioritert tråd under Annet (med 593 innlegg as we speak - skal godt gjøres å misse den!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 Christopher R, det står navn på albumene som ligger der. Bildet du postet nå er tatt av Andreas Kristensen, aka BMWE30M3 her på forumet. OK! Som du ser er jeg bare korporal, og ikke kjempekjent med sidene, men takk for opplysningen Virkelig tøffe bilder BMWE30M3! Hvilket kamera er det brukt, EOS? Ser ut som du kan PS også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Veldig mye strøkne biler. Det var vel et par E30er hvor funksjon ganske klart hadde gått foran form, men totalt sett er det høy standard. Min er nok en av de mer slitne (svart E34 på side 7 i andreas sitt album, og helt mot slutten i space sitt). Grunnen til at du ikke har fått med deg treffet vet jeg ikke.. det står både under Nyheter på forsiden og er prioritert tråd under Annet (med 593 innlegg as we speak - skal godt gjøres å misse den!). Så jo flott ut bilen din Gunner.. Av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg den tråden . For ta det igjen neste gang..da har jeg forhåpentligvis en bil og vise fram også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Satt på en e61 530 (var det i eller d...) sammen med hagenisse på sporvalgrundene. Den bilen gikk godt! Og så sinnsykt gode seter! Ikke krenget den i svingene heller. Hadde luftfjæring og aktiv styring + det meste annet av ekstrautstyr. Det hadde vært noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Det var en 530d. Var rart å se den kjøre S-kombinasjonen, for det var så utrolig udramatisk og så ut til å gå ganske sakte. Antar det har med mangelen på krenging å gjøre. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Det var en 530d. Var rart å se den kjøre S-kombinasjonen, for det var så utrolig udramatisk og så ut til å gå ganske sakte. Antar det har med mangelen på krenging å gjøre. Flott bil! Jeg måtte jo tukte litt for å komme forbi den faktisk.. På langstrekka dro den godt oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Hei!!!Dere må ikke mobbe min lille røde juvel... Jeg ser at det er noen kommentarere om bilen min på siden. Jeg dro og hentet den samme dag som Rudskogen var. Den er registrert som en 328 i Tyskland, der jeg hentet den. - Bäte er en forhandler/merkeverksted... - Alphina kittet var på når jeg kjøpte den, og vet ikke helt om den er ombygd/Alphinakonvertert. Og det var B3 3.0 merker, men det fikk vi fjernet før godkjenning. Står Alphina på innsuget, men vet ikke om det er orginal 2.8 eller Alphina-innsug. - Ferrari-rattet skal bort, noen som har et ratt til salgs? Og som passer litt bedre? Og ja, jeg kjørte på banen. Var jeg eneste jenta eller? Linn skulle utpå med 330'n, men hun måtte jo passe bikkja, og bilen var ikke tømt for skrot heller. Neste gang så har hun vel med IS'n utpå, den fortjener å bli tatt ut på banen igjen. Er du fornøyd med bilen ellers? Og har dere funnet ut om det er noe Alpina-trim eller bare klistremerker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå